تاریخ انتشار: 1397/01/29 15:28
کد خبر: 151529

محسن آذرباد: هدفم این است که بهترین پاسور لیگ شوم/ قدر پاس‌هایم را بدانند بهترین خط حمله می‌شویم

هافبک نفوذی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: اگر مهاجمان تیم قدر موقعیت‌های به وجود آمده را بدانند، آمار پاس‌گل‌های من بهتر از این خواهد شد.
محسن آذرباد: هدفم این است که بهترین پاسور لیگ شوم/ قدر پاس‌هایم را بدانند بهترین خط حمله می‌شویم

 محسن آذرباد هافبک تیم گل گهر سیرجان درخصوص بازی این تیم مقابل شهرداری تبریز گفت: بازی خیلی خوب و جذابی بود. ما در تمام دقایق بازی نسبت به حریف سرتر بودیم و موفق شدیم 5 گل بزنیم. معتقدم می‌توانستیم بیشتر از 5 بار دروازه شهرداری تبریز را باز کنیم زیرا بیش از 10 موقعیت صددرصد گل داشتیم.

وی درخصوص وضعیت باشگاه گل گهر و عدم نتیجه‌گیری آنها در نیم فصل اول گفت: متاسفانه حواشی به وجود آمده در نیم فصل اول سبب شد تا تمرکز لازم را نداشته باشیم و به همین دلیل، عملکرد خوبی نداشتیم. این نکته را نیز باید متذکر شوم که دوستی و رقاقت ایجاد شده مابین بازیکنان سبب شده تا همدلی خوبی در تیم ایجاد شود و احساس مسئولیت بین بازیکنان بیشتر شده است.

آذرباد درخصوص عملکرد بسیار خوبش و دادن 9 پاس گل در لیگ یک گفت: خداروشکر در پیروزی 5 بر 2 دیروز مقابل تیم شهرداری تبریز موفق شدم سه پاس گل بدهم و شمار پاس‌‌گل‌های خود را به عدد 9 برسانم. موقعیت‌های فراوانی را برای مهاجمان تیم فراهم می‌کنم و اگر آنها دقت لازمه را داشته باشند، تعداد پاس‌های من بیشتر از این‌ها می‌شد.

وی افزود: به فکر این هستم که بتوانم آمار پاس‌گل‌هایم را بیشتر کنم. من در فصل 91-90 در تیم ابومسلم مشهد موفق شدم 14 پاس گل در لیگ یک بدهم اما متاسفانه رسانه‌ای نشد و در تلاش هستم تا بتوانم مجددا به آن رکورد خود دست یابم.

هافبک گل گهر در خاتمه درخصوص اینکه آیا فصل بعد نیز در سیرجان خواهد ماند یا خیر گفت: هیچ چیزی مشخص نیست. هنوز 2 هفته تا پایان فصل باقی مانده است و خیلی زود است تا درخصوص آینده صحبت کنیم. همه چیز ممکن است اتفاق بیافتد و باید دید شرایطی که باشگاه روبه‌روی ما قرار می‌دهد چیست تا در آن خصوص فکر کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a8jyk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محسن آذرباد: جام حذفی سبب شد تا تمرکز لازم را نداشته باشیم/ زمین رفسنجان چندان تعریفی ندارد!
هافبک گل گهر در گفتگو با فرتاک ورزشی؛