تاریخ انتشار: 1396/11/13 21:40
کد خبر: 161777

با بومی ها به بدترین شکل ممکن رفتار شد / شهداد نژاد: به دنبال سه امتیاز این دیدار هستیم

دروازه بان تیم فوتبال برق شیراز از وضعیت خود و تیمش قبل از دیدار با اکسین البرز سخن می گوید.
با بومی ها به بدترین شکل ممکن رفتار شد / شهداد نژاد: به دنبال سه امتیاز این دیدار هستیم

آرمان‌شهدادنژاد در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: با روحیه مناسبی به تهران آمده‌ایم و قطعا به دنبال سه امتیاز این دیدار هستیم تا بتوانیم خود را به بالای جدول نزدیک تر کنیم.

وی افزود: ما یک تیم هستیم؛ اگر گلی زده شود همه برای آن گل زحمت کشیده‌اند و اگر گلی دریافت کنیم بازهم هر یازده نفر سهیم هستند. هرچند من به عنوان گلر وظیفه ام سنگین تر است. و امیدوارم در بازی اکسین اشتباهاتمان کم باشد و گلهای ساده ای دریافت نکنیم.

شهدادنژاد که با بی‌مهری از مس کرمان جدا شده بود پیرامون تغییرات در مدیریت باشگاه مس توضیح داد: در حال حاضر زمان مناسبی درباره صحبت کردن پیرامون وضعیت باشگاه مس و اتفاقاتی که افتاده نیست و برای مدیرعامل جدید آرزوی موفقیت میکنم.

وی ادامه داد: مس گردن ورزش استان کرمان حق زیادی دارد. هرساله میلیاردها تومان پول خرج باشگاه های مس می‌شود. اما متاسفانه انتخاب مدیرعامل قبلی باشگاه باعث شد آن فرد بی تجربه با بی‌مهری کردن با بومی‌ها باعث رفتن بازیکنان بومی شود. بازیکنانی که در این فصل می‌توانستند  به سرمربی بومی تیم کمک فراوانی کنند.

شهدادنژاد در پایان خاطر نشان کرد: مدیر قبلی در رسانه ها به طوری رفتار کرده بود که انگار من نخواستم در تیم مس بمانم و حتی در نیم فصل زمانی که برخی هواداران زنگ زدند و خواهان برگشتم شدند در ابتدا گلایه داشتند که خودت رفتی؛ این در حالی است که تمام زندگی فوتبالی من با مس گره خورده و هنوزم آرزو دارم باری دیگر لباس نارنجی به تن کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a95qk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلاصه بازی برق جدید شیراز 1 - 0 اکسین البرز + فیلم