تاریخ انتشار: 1395/09/30 14:19
کد خبر: 241729

اولویت این فصل خونه به خونه مشخص شد؛ تغییر سرمربی در رده آخر!

قائم مقام باشگاه خونه به خونه گفت: کارشناس هفته گذشته برنامه لیگ یک در حرف های شان قیاس هایی داشتند که درست نبود ولی از اینکه مجتبی پوربخش در غیاب مسئولان باشگاه، از سرمایه گذاری بخش خصوصی دفاع کردند تشکر می کنم.
اولویت این فصل خونه به خونه مشخص شد؛ تغییر سرمربی در رده آخر!

به گزارش فرتاک ورزشی، علی امیری در برنامه لیگ یک شبکه ورزش گفت: امروز در باشگاه خونه به خونه جلسه ای 4 ساعته و با حضور آقایان حاج قاسم حسن زاده امیری، علی کریمی، علیرضا مرزبان و بنده برگزار شد و سرمربی تیم گزارش عملکرد تیمش در نیم فصل اول رقابت ها را ارائه داد و خودشان نیز از نتایجی که در هفده هفته کسب کردیم راضی نبودند.

امیری در ادامه افزود: باشگاه خونه به خونه تمام اصول حرفه ای را تا اینجای فصل رعایت کرده و بهترین بازیکنان را جذب و پرداختی هایش به موقع بوده است و کمتر تیمی است که این شرایط را دارد.

قائم مقام باشگاه خونه به خونه شایعه تغییر علیرضا مرزبان را تکذیب کرد و گفت: تغییر همیشه آخرین چاره کار است. در جلسه امروز نقطه نظرات فنی را آقای کریمی مطرح کردند و نقطه نظرات کلی را ما مطرح کردیم و به جمع بندی خوبی نیز رسیدیم. ضمنا آقای مرزبان لیست ورودی و خروجی تیم را ارائه کردند.

علی امیری در خصوص خبرهای درج شده در خصوص سرمربیگری علی کریمی در تیم خونه به خونه نیز گفت: ایشان مدیر فنی باشگاه هستند و آقای مرزبان نیز سرمربی تیم می باشند. مدیرفنی و سرمربی دو مقوله جدا از هم است و وظایف این دو بزرگوار مشخص و تعریف شده می باشد.

امیری در خصوص جدائی حنیف عمران زاده از خونه به خونه نیز گفت: به هر حال این بازیکن دوست دارد فوتبالش را در لیگ برتر ادامه دهد و باشگاه نیز مانع پیشرفت بازیکنان نخواهد شد و به احتمال زیاد از خونه به خونه جدا خواهد شد.

وی در خصوص سایر موارد مطرح شده در خصوص جلسه امروز نیز گفت: آقای مرزبان معتقدند باید دو مربی به کادر فنی اضافه شود و باشگاه با کلیت آن مشکلی ندارد و ایشان باید در خصوص افرادی که قرار است اضافه شوند نظر خود را اعلام کنند.

قائم مقام باشگاه خونه به خونه در پایان گفت: ان شاالله در تعطیلات نیم فصل اردوی تیم را در بندرعباس برپا خواهیم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ak95y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی امیری: دنبال برد بدون حاشیه مقابل نساجی هستیم