تاریخ انتشار: 1395/09/29 12:48
کد خبر: 241961

مدیر رسانه تیم خونه به خونه: جدایی امیرحسین فشنگچی صحت ندارد

مدیر رسانه تیم خونه به خونه بابل خبر پیوستن یحیی گل محمدی به این تیم را تکذیب کرد.
مدیر رسانه تیم خونه به خونه: جدایی امیرحسین فشنگچی صحت ندارد

به گزارش فرتاک ورزشی، محمد نعمتی در خصوص ادعای برخی رسانه ها مبنی بر جایگزینی یحیی گل محمدی به جای علیرضا مرزبان اظهار داشت: آقای گل محمدی یکی از مربیان بادانش و کاربلد فوتبال ایران است ولی همچنین چیزی صحت ندارد و بعضی دوستان با طرح این مسائل اهداف دیگری را دنبال می کنند.

نعمتی در ادامه افزود: این افراد خاص با آوردن اسم علی کریمی قصد تخریب ایشان را دارند و در کنار آن به دنبال یکسری اهداف نیز هستند که از دید مسئولان باشگاه دور نمانده است.

وی خاطرنشان کرد: علی کریمی اسطوره فوتبال ایران و آسیا است و به جامعه فوتبال کشور ثابت شده است. دوستان رسانه با درج همچین اخباری نمی توانند با نام و اعتبار ایشان بازی کنند.

مدیر رسانه تیم خونه به خونه تصریح کرد: عصر فردا جلسه ای با حضور قاسم حسن زاده امیری مالک باشگاه، علی کریمی مدیرفنی تیم، علی امیری قائم مقام باشگاه و علیرضا مرزبان سرمربی تیم در تهران برگزار خواهد شد و در خصوص برنامه های خونه به خونه در نیم فصل دوم رقابت ها تصمیم گیری خواهد شد.

محمد نعمتی ضمن تکذیب جدائی امیرحسین فشنگچی از تیم خونه به خونه گفت: طبیعتا چند تن از بازیکنان از جمع ما جدا خواهند شد و باشگاه پس از شناسایی نقاط ضعف خونه به خونه سعی خواهد کرد برای تقویت تیم، بازیکنان مدنظر را جذب کند.

مدیررسانه باشگاه خونه به خونه در پایان گفت: شاید با توجه به بازیکنانی که تیم خونه به خونه در اختیار داشت، نتایج تیم در نیم فصل اول رقابت های لیگ نتوانست چندان رضایت مسئولان و هواداران خونه به خونه را برآورده کند ولی هنوز هفده بازی دیگر در پیش داریم و تجربه نشان داده است در نیم فصل دوم رقابت ها فراز و نشیب های زیادی را در تیم ها شاهد خواهیم بود و از هم اکنون نمی توان انگشت اشاره را به سمت تیم صعود کننده به لیگ برتر برد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mb78b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت امیرحسین فشنگچی به خانه!