تاریخ انتشار: 1395/09/19 16:17
کد خبر: 244077

پایان راه اکبر در بادران/ روزهایی که به سختی گذشت

اکبر میثاقیان که او را متخصص بالا آوردن تیم های از لیگ یک به برتر می شناسند با بادران به نتیجه نرسید تا از این تیم جدا شود.
پایان راه اکبر در بادران/ روزهایی که به سختی گذشت

بادران تهران که با هدف صعود به لیگ برتر تیم خود را روانه مسابقات لیگ یک کرده است، تا اینجای کار نتوانسته انتظارات را برآورده کند و با 16 بازی و کسب 23 امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفته است.

در این که بادران و مدیریت آن سعی بر این داشته که تمامی امکانات لازم را در اختیار کادر فنی قرار دهد تا تیم به نتجه برسد شکی وجود ندارد ولی معلوم نیست چه عواملی باعث گردیده که این تیم با وجود بازیکنان بسیار خوبی که در اختیار دارد و هیچ گونه مشکل مالی هم در سر راه این تیم وجود نداشته است چرا نباید به نتیجه لازم دست یابد!

در این که میثاقیان یک مربی کار بلد است شکی وجود ندارد ولی آیا این کار بلدی توانست در بادران هم به نتیجه برسد یا این که در این تیم به بن بست رسید و نتوانست برنامه های خود را پیاده نماید.

اکبر که او را استاد تیم های لیگ یکی می دانند در بادران به حداقل خواسته ها هم پاسخ نداد و تحت هیچ شرایطی آن مربی نبود که انتظارش می رفت. او در 16 بازی و کسب 23 امتیاز کم تر از یک و نیم امتیاز در هر بازی به دست آورد  که این برای تیمی که ادعای صعود به لیگ برتر را دارد به معنای فاجعه بوده و نمی تواند کارنامه قابل قبولی باشد.

شاید عده ای فکر کنند که اکبر در این تیم می ماند بادران می توانست رفته رفته خود را باز یابد و به جمع مدعیان اضافه شود ولی این موضوع کمی بعید به نظر می رسد چرا که میثاقیان تمامی ابزارهای لازم را در اختیار داشت و نتوانست با این تیم به حداقل خواسته دست یابد و شاید تداوم این روند بادران را از گردونه مدعیان به کلی خارج می کرد.

محمدربیعی

به هر حال آن چه که مسلم می باشد این است که بادران و میثاقیان باید زودتر از این ها به همکاری پایان می دادند و اگر این گونه نشد و تا هفته شانزدهم تداوم پیدا کرد، صبوری مالک باشگاه بوده است که نمی خواست در میان های راه موج منفی برای تیمش بوجود بیاورد و لی الان دیگر یک بازی تا پایان نیم فصل باقی مانده و شاید بهترین زمان برای این اتفاق مهم بود تا شاید با این تغییر و آمدن محمد ربیعی به  بادران، یک شوک به تیم وارد شده و خود را در جمع مدعیان ببیند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2akzke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میثاقیان از بادران اخراج شد