تاریخ انتشار: 1396/09/11 16:49
کد خبر: 171205

مثلث تهاجمی پرسپولیس ذوب آهن را تار و مار کرد/عملکرد مهاجمان پرسپولیس زیر ذره بین

دو بازیکن از مثلث تهاجمی پرسپولیس با عملکرد مطلوب در تیم منتخب هفته هفدهم قرار گرفت.

روزگذشته از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن برگزار شد که با برد پر گل ۴ بر صفر پرسپولیس همراه شد؛که ملث تهاجمی سرخپوشان روی هر سه گل تاثیر گذار بودند.

قصد داریم در چند مطلب به تحلیل فردی بازیکنان بپردازیم؛علی علیپور؛گادوین منشاء و وحید امیری روی سه گل از چهار گل پرسپولیس نقش اساسی داشتند که به آن میپردازیم.

اثر بخشی مثلث هجومی پرسپولیس روی سه گل از چهار گل

علی علیپور مهاجمی که با گلزنی در دیدار مقابل ذوب آهن با گلی که به ثبت رساند تعداد گلهایش به ۷ رسید در دو گل نقش مستقیم و کلیدی داشت.

گل اول روی همکاری تیمی و کار تاکتیکی زیبای سرخپوشان در نهایت پاس کات بک زیبای وحید امیری از گوشه محوطه شش قدم و ضربه تمام کننده علیپور به ثمر رسید تا هفتمین گل علیپور به ثبت برسد.

گل سوم پرسپولیس روی یک و دو زیبای علیپور و امیری و پاس در عرض زیبای علیپور و ضربه دقیق منشاء به گوشه دروازه به ثمر رسید.

گل چهارم روی خلاقیت فردی وحید امیری و سانتر بسیار زیبای این بازیکن به تیر دوم و ضربه سر فرشاد احمد زاده به ثمر رسید.

تحلیل فردی مثلث تهاجمی سرخپوشان

علی علیپور مهاجمی که در این فصل با محرومیت طارمی به مهاجم اول سرخپوشان تبدیل شده و در بهترین فرم خود قرار دارد،روز گذشته با بیشترین اثرگذاری در درون محوطه جریمه و زدن یک گل و یک پاس گل تاثیر به طور مشترک تاثیرگذارترین بازیکن باکس درون محوطه جریمه لقب گرفت

ستاره جوان پرسپولیس در تیم منتخب هفته چهاردهم از نگاه کارشناسان قرار گرفت.

گادوین منشاء روزگذشته موفق شد پس از دوازده هفته دروازه ذوب آهن را باز کرده و طلسم گل نزنی اش را بشکند؛منشاء در دیدار روز گذشته به جز گلی که به ثمر رساند.در گل اول که روی یک حرکت تاکتیکی و تمرین شده به ثمر رسید نقش اساسی داشت؛دریبل زنی مهاجم نیجریه ای پرسپولیس در درون محوطه جریمه و پاس ما قبل گل این بازیکن زمینه ساز گل اول شد.

منشاء روز گذشته با دوندگی زیاد که برخلاف  فصل گذشته که صرفا یک مهاجم درون باکس بود در یک قالب جدید ظاهر شد؛جنگندگی و در قالب تیم بودن این بازیکن باعث شد تا یکی از برترین بازیکنان زمین لقب بگیرد و عملکرد مثبتی را از خود به جای گذاشت.

وحید امیری هافبک تهاجمی و ۳۰ پرسپولیس که در دیدار روز گذشته مطابق همیشه از دوندگی بی امان و حرکات تاثیر گذار بود در تمامی تقابلهای یک به یک به برتری رسید و دو پاس گل هم از خود به جای گذاشت؛امیری با عملکرد خوبش در تیم هفته هفدهم بر اساس نظرات کارشناسان قرار گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2arlvg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی یک نیمه ای پرسپولیس با درخشش علیپور