تاریخ انتشار: 1396/09/28 17:25
کد خبر: 168605

شفر در نیم فصل دوم باید شب و روزش را برای استقلال صرف کند

پیشکسوت باشگاه استقلال بیان داشت: سطح توقعات از استقلال بالا رفته و شفر وظیفه سنگینی برای نیم فصل دوم در این تیم دارد.
شفر در نیم فصل دوم باید شب و روزش را برای استقلال صرف کند

احمد فیض کریملو در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خوشبختانه در اواخر نیم فصل دوم بازی های خوبی را از استقلال شاهد بودیم و روند این تیم نه تنها رضایتمندی هواداران را در پی داشت، بلکه باعث شد تا سطح توقعات از این تیم بالا برود.

وی افزود: این مسائل باعث شد تا برای نیم فصل دوم انتظار از این تیم بالا باشد و هواداران صعود آن را در جدول را طلب کنند. انتظاری که البته نمی تواند بی جهت هم باشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه بیان داشت: دیدار با ایرانجوان در جام حذفی می تواند یک فرصت مناسب برای شفر باشد تا تیمش را در این دیدار نسبتا روان آماده حضور در نیم فصل دوم بکند. نیم فصلی که برای شفر بسیار سنگین است و باید شب و روزش را برای این تیم صرف کند.

مدافع سابق آبی پوشان تصریح کرد: شفر و مسئولین استقلال برای نقل و انتقالات زمستانی باید وسواس و دقت زیادی به خرج دهند. آنچه که مسلم است و خود شفر هم بارها به آن اشاره کرده این است که این تیم یک مهاجم تمام کننده لازم دارد تا از خلق موقعیت ها استفاده بهینه صورت گیرد.

فیض کریملو در خصوص دیدار آبی پوشان در جام حذفی مقابل ایرانجوان اظهار داشت: واقعیت این است که استقلال شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد و از همین رو باید همه توانش را صرف جام حذفی کند. البته قهرمان شدن در جام حذفی هم به سادگی میسر نمی شود. آبی پوشان تا به اینجای کار با قرعه نسبتا ساده‌ای مواجه شدند و فقط با تیم های لیگ یکی بازی داشتند که به جز یکی از آنها مابقی در تهران بوده است. اگر شاگردان شفر از سد ایرانجوان هم عبور کنند در مراحل بعدی کار سخت تری در پیش دارند. اما آنها چاره‌ای جز این ندارند که برای قهرمانی در این جام تلاشی مضاعف داشته باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2armkv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک ستاره دیگر هم از جمع شاگردان وینفرد شفر جدا شد +پست خداحافظی با هواداران