تاریخ انتشار: 1396/10/05 21:57
اختصاصی|
کد خبر: 167553

تیغ نورد؛ جدایی از بادران و حضور در یکی از تیم های رقیب/ آغاز جدال برای جذب محمود

کاپیتان بادران در نیم فصل لیگ دسته اول از این تیم جدا شد و از الان شمارش معکوس برای جذب او بصدا در خواهد آمد.
تیغ نورد؛ جدایی از بادران و حضور در یکی از تیم های رقیب/ آغاز جدال برای جذب محمود

 محمود تیغ نورد که مسئولیت کاپیتانی تیم بادران تهران را طی یکی دو فصل گذشته بر دوش داشت، در پایان نیم فصل اول لیگ دسته اول از این تیم جدا شد تا ادامه دوران بازیکنی خود را در باشگاهی دیگر جستجو کند.

بدون شک باید بخشی از موفقیت های بادران طی یکی دو فصل گذشته را به او نسبت داد، بازیکنی که از قدرت مدیریت رهبری خوبی در میدان برخوردار است و به واسطه حضور چندین ساله در سطح اول فوتبال کشور، از یک تجربه ایده آل برخوردار بوده که می تواند برای هر تیم یک نعمت بزرگ محسوب شود.

در این که او می توانست در نیم فصل دوم کمک حال بادران و ربیعی باشد، شکی وجود ندارد، و این که بادران او را نخواست یا او از بادران جدا شد را هم کاری نداریم، چرا که ممکن است یک بازیکن هر چقدر هم که توانمند باشد، در برنامه های یک مربی جایی نداشته باشد و یا اینکه یک بازیکن هر چند بزرگ هم که باشد، نتواند با اندیشه های یک مربی کنار بیایید و در نهایت به جدایی ختم شود و این طبیعت فوتبال است و از قبل بوده، الان هم وجود دارد و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

در هر حال بادران و تیغ نورد این گونه تشخیض داده اند که نیم فصل دوم را با هم نباشند و شاید هم در مقابل هم قرار بگیرند و این را آینده مشخص خواهد ساخت، ولی آن چه که الان دارای اهمیت می باشد این است که این بازیکن با تجربه به کدام تیم خواهد رفت که هم بتواند در کورس صعود باشد و هم این که حضور این بازیکن به او برای صعود کمک نماید.

محمود تیغ نورد با توجه به تجارب ارزنده ای  که در طی سالها بازی در سطح اول فوتبال کشور دارد می تواند نقش آفرین خوبی برای تیم مورد نظر خود بر عهده داشته باشد و از آن جایی که در سابقه او می توان به حضور در تیم های مس کرمان، نفت مسجدسلیمان، استقلال خوزستان، نفت آبادان و... دیده می شود، یعنی دریایی از تجربه که میتواند در مواقع حساس برای هر تیمی کارایی خاص خود را داشته باشد.

حال باید به انتظار نشست و دید که رقابت برای جذب این بازیکن را کدام تیم ها آغاز و در نهایت چه تیمی برنده این نقل و انتقال خواهد شد، برنده ای که شاید آرزوهایش را با تیغ نورد دنبال نماید و کافیست که تنها چند روزی برای جذب این بازیکن صبر کنیم تا ببینیم چه تیمی او را جذب خواهد نمود و در نهایت با چند ماه صبر و فرا رسیدن پایان لیگ، شاهد این موضوع باشیم، آیا تیمی که طالب این بازیکن بوده و او را جذب  نموده، تا چه اندازه خوش شانس خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2arxel

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنان فنی و با شخصیت بادران یکی، یکی تمدید کردند/ جنگجوی بادران مجددا شاگرد ربیعی شد
اختصاصی| کاپیتان محمود تیغ نورد سفید امضاء کرد و رفت؛