تاریخ انتشار: 1396/01/26 20:04
اختصاصی| میلیاردرهایی که همچنان امید دارند؛
کد خبر: 216905

کدام تیم‌ها صلاحیت لیگ برتری شدن را دارند؟!

فصل 95-96 لیگ آزادگان نیز رفته رفته به روزهای آخرش نزدیک می‌شود و برخی تیم‌ها سرنوشت این فصل خود را باعدم صعود و یا سقوط مشاهده کردند.
کدام تیم‌ها صلاحیت لیگ برتری شدن را دارند؟!

به گزارش فرتاک ورزشی، اما هستند تیم هایی که هنوز برای سقوط نکردن می جنگند و عده ای نیز، برای لیگ برتری شدن. بی شک لیگ یک امسال، یکی از منظم ترین و همچنین باکیفیت ترین لیگ هایی بود که مشاهده کردیم. وجود بازیکنان نامی و باکیفیت، که از لیگ برتر به لیگ یک ترانسفر شدند.

نمی توان از نقش پررنگ بخش خصوصی و تیم هایی همچون بادران تهران، خونه به خونه بابل، اکسین البرز و گل گهر سیرجان در این روند روبه رشد کیفیت بازی ها نادیده گرفت. بازیکنانی که باخیال راحت، تمرین می کردند و به موقع پولهایشان پرداخت شد و روند حرفه ای، شکل گرفت تا لیگ پویا شد.

اکنون که تنها سه هفته به پایان مسابقات لیگ یک زمان باقی است، تیم های پارس جنوبی جم، سپیدرود رشت، ملوان، بادران، خونه به خونه و گل گهر، ازجمله تیم هایی هستند که از شانس اصلی صعود به لیگ برتر محسوب می شوند و وجود تیم هایی همچون خونه به خونه، گل گهر و بادران که کاملا خصوصی اداره می شوند، نکته قابل توجه این فهرست است.

سپیدرود و ملوان که از حمایت چندین هزارنفری هواداران خود استفاده می کنند، شاید وضع مالی چندان مناسبی نداشته باشند، اما یار دوازدهمی دارند که روز مسابقه، تمامی مشکلات را فراموش کرده و فقط به فکر سه امتیاز هستند و همین امر نیز سبب شده که آنها اکنون، به مدعی قهرمانی لیگ یک و صعود به لیگ برتر تبدیل شوند.

اگر بخواهیم صلاحیت تیمی را برای لیگ برتری شدن درنظر بگیریم، بی شک هر یک از این تیم ها، پتانسیل ها و پوئن های مخصوص خود را دارند و تیم هایی همچون خونه به خونه، از یار دوازدهم نیز برخوردار است و میانگین حضور 7 هزار نفری در ورزشگاه برای این تیم به ثبت رسیده است. به راستی که جنگ با تیم های غول پیکری همچون پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی، گسترش فولاد، ذوب آهن و سپاهان، با حمایت یار دوازدهم میسر نخواهد شد و ای کاش قبل از ورود تیمی به سطح بالاتر، صلاحیت مالی آن باشگاه مورد ارزیابی قرار بگیرد.

میلیاردرهای لیگ یک هنوز نیز ناامید نیستند و چشم به هر 9 امتیاز سه بازی آینده دارند تا بتوانند با لغزش سایر تیم‌ها، ب لیگ برتر صعود کنند. باید منتظر بمانیم و شاهد یک ماه فوتبالی حساس و دراماتیک در لیگ یک باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2az5gk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیم و امید در سه هفته پایانی لیگ یک/ صعود خیلی دور خیلی نزدیک!
اختصاصی| سپیدرود، پارس جنوبی، ملوان، گل گهر، خونه به خونه و بادران؛

تحلیل مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر در هفته 31
اختصاصی| سه شمالی و دو جنوبی در کورس رقابت؛

بادران و اکسین؛ ناکامان بزرگ هفته بیست و هفتم
اختصاصی| سوای سپیدرود و ملوان؛