تاریخ انتشار: 1395/09/06 14:50
کد خبر: 246822

حکومت شمالی ها در لیگ یک/ خوزستانی ها در قعر جدول

لیگ دسته اول فوتبال کشور که با حضور 18 تیم در حال برگزاری می باشد، بعد از گذشت 14 هفته در ید و قدرت تیم های شمالی کشور قرار دارد.
حکومت شمالی ها در لیگ یک/ خوزستانی ها در قعر جدول

به گزارش فرتاک ورزشی، لیگ دسته اول این فصل از فوتبال کشور را باید یکی از بهترین دوران رقابت های لیگ یک دانست، جایی که خیلی از تیم ها مدعی حضور در صدر جدول بوده و برای صعود به لیگ برتر در این مسابقات حضور دارند.

در این فصل حتی نمی توان به تیم های پایین جدول نیز بی تفاوت بود چرا که آنها نیز هر یک به نوبه خود در برابر تیم های مدعی حرف برای گفتن داشته و نمی توان از قبل پیش بینی نمود که کدام تیم برنده میدان خواهد بود و این موضوع نیز جذابیت های این فصل از رقابت های لیگ یک را دو چندان نموده است.

اما در همین لیگ یک نکته خاص هم نهفته به طوری که تا پایان هفته چهاردهم و علی رغم تیم های مدعی بسیاری که از نقاط مختلف ایران حضور دارند، سه تیم شمالی کشور در صدر جدول قرار گرفته اند و این می تواند بیانگر این موضوع باشد که تیم های شمالی(گیلان و مازندران) از پتانسیل های بسیاری در ورزش فوتبال برخوردار می باشند که متاسفانه مورد بی توجه ای قرار گرفته است.

در حال حاضرو در صدر جدول لیگ یک، سپیدرود با یک بازی کم تر و کسب 28 امتیاز قرار گرفته است و پشت سر آن ملوان نیز با همین امتیاز و یک بازی بیشتر در مکان دوم جا خوش کرده و جالب این که هر دو تیم به شدت از نظر مشکلات مالی در مضیقه بوده و با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته اند. 

در مکان سوم جدول  نیز تیم متمول خونه به خونه قرار دارد که با 24 امتیاز و از 14 بازی به دنبال فرصتی است تا بتواند خود را در بالاتر از مکان کنونی ببیند.

این در حالی است که تیم های خوزستانی و جنوبی در لیگ یک تا به اینجای کار موفق نبوده و یا در قعر جدول جاخوش کرده اند و یا این که در نیمه دوم جدول حضور دارند .

به هر حال این فصل از رقابت های لیگ یک را باید متفاوت تر از همیشه دانست و امیدواریم جذابیت های این لیگ هم چنان تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yw67a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شانس کدام تیم برای قهرمانی نیم فصل اول لیگ یک بیشتر است؟
یادداشت روز؛