تاریخ انتشار: 1396/01/20 22:39
اختصاصی/
کد خبر: 218177

سرمربی استقلال به پدر آبی ها رسید!

سرمربی استقلال به پدر آبی ها رسید!

 علیرضا منصوریان قبل از بازی با گسترش فولاد، برترین مربی استقلال در تاریخ لیگ برتر بود از نظر آماری. با تساوی برابر گسترش اما او سقوط کرد و به پله چهارم رسید. در نزدیک ترین فاصله به منصورخان پورحیدری.

 

منصورخان تنها در اولین دوره لیگ برتر روی نیمکت استقلال نشست. و به طرز دراماتیکی قهرمانی را از دست داد و دور افتخار زدن رقیب سنتی را دید. منصوریان هم فعلا یک فصل روی نیمکت استقلال نشسته و باید خودش را مهیای دیدن جشن قهرمانی پرسپولیس کند.

 

منصورخان در 26 بازی چنین آماری را ثبت کرد: 13 برد، 9 مساوی و 4 باخت. منصوریان در این فصل 26 بار روی نیمکت استقلال در لیگ نشسته و چنین آماری دارد: 13 برد، 9 مساوی و 4 باخت. کارنامه منصوریان و منصورخان هیچ فرقی با هم ندارد؛ هر دو 48 امتیاز از 26 بازی و به احتمال فراوان هر دو، نایب قهرمان بعد از پرسپولیس در انتهای فصل.

 

منصورخان اما در رتبه سوم مربیان استقلال بعد از قلعه نویی و مظلومی قرار می گیرد به دلیل یک تفاضل گل بهتر نسبت به منصوریان. استقلال منصورخان 38 گل زد و 21 گل خورد. استقلال منصوریان یک گل بیشتر زد ولی دو بار هم دروازه اش بیشتر باز شد و به همین دلیل او را روی پله چهارم قرار داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2az77k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی استقلال بهتر از همه گزینه های اول فصل

مهره چینی منصوریان به سبک برانکو
اختصاصی/ استفاده از یک دفاع وسط در دفاع راست