تاریخ انتشار: 1396/01/15 11:41
اختصاصی| پیش بازی خونه به خونه-گل گهر سیرجان؛
کد خبر: 219477

طلسم گل گهر مقابل خونه به خونه شکسته می‌شود؟

هفته سی ام لیگ دسته اول فوتبال کشور روز چهارشنبه برگزار خواهد شد و در حساس ترین دیدارهای این هفته باید شاهد تقابل سپیدرود مقابل مس کرمان، پارس جنوبی جم مقابل نساجی و خیبر خرم آباد مقابل ملوان بندرانزلی باشیم.
طلسم گل گهر مقابل خونه به خونه شکسته می‌شود؟

به گزارش فرتاک ورزشی، و اما یکی از دیدارهایی که سایر تیم های مدعی صعود نیز نیم نگاهی به آن خواهند داشت دیدار حساس و فینال گونه خونه به خونه مازندران مقابل تیم گل گهر سیرجان می باشد. سیرجانی ها با برد خفیف هفته گذشته خود مقابل خیبر خرم آباد، 53 امتیازی شدند تا با 2 امتیاز اختلاف نسبت به سپیدرود رشت در صدر جدول رده بندی قرار گیرند و سایر تیم های مدعی امید زیادی دارند تا تیم خونه به خونه در ورزشگاه هفت تیر بابل یقه کویرنشینان را بگیرد و مانع فرار این تیم از چنگ مدعیان شود.

البته کسب 4 برد، 7 تساوی و 3 شکست با 14 گل زده و 13 گل خورده در دیدارهای بیرون از خانه، از گل گهر سیرجان تیمی قابل احترام ساخته است و نشان می دهد بگوویچ تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا استان کرمان را صاحب یک نماینده در لیگ برتر کند. هر چند حریف این هفته تیم گل گهر سیرجان تیمی است که علیرغم تساوی مقابل اکسین در کرج، همچنان امیدوار است تا با برتری در 5 دیدار آینده به لیگ برتر صعود کند. 

خونه به خونه در دیدار های خانگی خود 7 برد، 3 تساوی و 4 شکست را با 24 گل زده و 13گل خورده در کارنامه اش ثبت کرده است ولی بدون هیچ شکی، شاگردان نادر دست نشان می دانند این آمارها تاثیری در بازی های آینده نخواهند داشت و دیدار این هفته شان مقابل گل گهر، متفاوت ترین دیدار این فصل شان خواهد بود. چرا که برد در این بازی فراتر از 6 امتیازی، هم تیم صدرنشین گل گهر را از ادامه روند رو به رشد خود باز می دارد و هم خونه به خونه را به رده های بالای جدول نزدیک می کند و در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر قرار می دهد. همین مسئله سبب خواهد شد تا انگیزه متفاوتی را از بازیکنان تیم خونه به خونه شاهد باشیم.

و اما خونه به خونه در سه دیداری که طی دو سال اخیر مقابل گل گهر به میدان رفته است به دو برد و یک تساوی دست یافته است و جالب اینجاست که گل گهر تاکنون نتوانسته حتی یکبار هم مقابل خونه به خونه گلزنی کند و در عطش گلزنی به نماینده فوتبال مازندران می سوزد. بازی رفت دو تیم در سیرجان نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

شاگردان دست نشان را فعلا با یک بازی کمتر تیم 42 امتیازی جدول می دانند ولی در خصوص دربی پرحاشیه مازندران، قانون صراحتاً اعلام می کند اگر هواداران یک تیم با هجوم به داخل زمین مانع برگزاری ادامه بازی شوند دیگر نمی توان به دلایلی مانند قطع برق و طوفان و بارندگی شدید و ... توسط کمیته انضباطی و استیناف رای به ادامه بازی داد و باید حتما بازی با نتیجه 3 بر 0 به ضرر تیمی که هوادارانش تخلف ۳کردند اعلام شود. با این تفاسیر از هم اکنون تیم خونه به خونه را تیم 45 امتیازی بدانید و به همین دلیل شاگردان دست نشان می دانند در صورت برتری مقابل گل گهر سیرجان 48 امتیازی خواهند شد و فاصله امتیازات شان با صدر جدول بیش از پیش کاهش خواهد یافت.

یقینا روز چهارشنبه تکلیف دو تیم خونه به خونه و گل گهر در این فصل تاحدودی روشن خواهد شد. سیرجانی ها در صورت برد در این دیدار امیدشان برای رسیدن به لیگ برتر دو چندان خواهد شد ولی در صورت شکست باید چهار دیدار آینده را با بیم و امید پیش ببرد.

ولی بازیکنان خونه به خونه نیک می دانند در صورت از دست دادن امتیاز در این دیدار رسماً باید پرونده این فصل از رقابت های لیگ دست یک فوتبال کشور را ببندند و به فکر فصل آینده باشند ولی اگر زمین را با 3 امتیاز شیرین این بازی ترک کنند با رسیدن به بالانشینان جدول، امید زیادی به ادامه رقابت ها خواهند داشت و با روحیه ای مضاعف به مصاف مس در کرمان خواهند رفت تا دیگر فینال حساس لیگ را مقابل دیگر تیم کرمانی برگزار کنند.

گفتنی است، این دیدار ساعت 16:15 دقیقه عصر چهارشنبه در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aze6e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تصاویر/ دیدار گل گهرسیرجان-خونه به خونه(0-0)
از نگاه دوربین آبتین علی نیا

پیشنهاد خونه به خونه به رامین تکرار می‌شود؟
اختصاصی|پرسپولیس در انتظار پیشنهاد برای رامین رضائیان؛