تاریخ انتشار: 1396/02/17 16:56
اختصاصی| روند ناکامی نفت و گاز شکسته می‌شود؛
کد خبر: 212329

پیش بازی نفت و گاز گچساران و شهرداری همدان

هفته نهم مسابقات لیگ دو فوتبال کشور درحالی دوشنبه 18 اردیبهشت ماه در شهر های مختلف پیگیری خواهد شد که در یکی از حساس ترین بازی های هفته نفت گاز گچساران به مصاف شهرداری همدان خواهد رفت.
پیش بازی نفت و گاز گچساران و شهرداری همدان

به گزارش فرتاک ورزشی، قطار مسابقات لیگ دو به ایستگاه پایانی خود نزدیک شده و فاصله اندک امتیازات تیم ها در گروه اول مسابقات، جذابیت بالایی را به این لیگ بخشیده است و شرایط به گونه است که همه تیم‌ها شانس صعود به لیگ یک را دارند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با 9 امتیاز در رده پنجم گروه اول مسابقات قرار دارد و در طرف مقابل تیم شهرداری همدان با 13 امتیاز جایگاه دوم را در پایان هفته  هشتم به خود اختصاص داده است.

نفت و گاز گچساران که سه بازی قبلی خود با شکست سر گذاشته همین امر، کار را به شدت برای این تیم در ادامه مسابقات سخت کرده است. قطعا کادر فنی این تیم در راس آن داریوش یزدی به دنبال کسب هر سه امتیاز این بازی خواهد بود تا به روند بردهای خود بازگردد و شرایط خود را بهبود ببخشید.

شهرداری همدان از سه بازی قبلی خود موفق به کسب چهار امتیاز شده است و با توجه به اینکه شاگردان هادی گل محمدی باید در دو هفته پایانی، خارج از خانه به مصاف حریفان خود بروند، دیدار با نفت و گاز گچساران بهترین فرصت برای این تیم است تا در صورت عدم نتیجه گیری سایر مدعیان، بار دیگر خود را صدرنشین گروه یک لیگ دو قرار دهد.

شهرداری همدان و نفت و گاز گچساران در این فصل یک بار به مصاف هم رفته اند که شهرداری چی ها با تک گل محسن وفایی حریف خود را با شکست بدرقه کردند.

با توجه به محرومیت تیم نفت و گاز از انجام بازی های خود در گچساران، این تیم باید در ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان میزبان شهرداری همدان باشد. وضعیت نفت و گاز گچساران و شهرداری همدان در جدول رده بندی مسابقات به گونه ای است که نتیجه غیر از برد هر یک از دو تیم را از مسیر منتهی به صعود لیگ یک دور خواهد کرد.

ترکیب احتمالی دو تیم:

نفت و گاز گچساران: هادی زرین ساعد - علی جهانگیری - عبدالکریم شاوردی - امیر عباد قاسمی - نبی الله اسدی - فرشاد عبداللهی فر - علی کرمی - اسماعیل هاشمی - رحمانی - مرتضی حیدری - مرتضی پاداش

سرمربی: داریوش یزدی

شهرداری همدان: داوود اژدری - حمید پروا - مجید شعبانی - علی شاهسوند - حسین زرین چنگ - کاظم صالحی - رضا کاشفی - هادی بلوری - حسن ذوالفقاری - رسول رضایی - مهدی عسگری

سرمربی: هادی گل محمدی

خبرنگار: "میثم احمدی‌پور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2azpzy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهرداری همدان مطابق انتظار پیروز شد
اختصاصی| زمین گیری نفت و گاز در همدان؛

مهاجم نفت و گاز گچساران از این تیم جدا شد
اختصاصی| به دلیل بدقولی مسئولین؛