تاریخ انتشار: 1396/02/20 17:25
کد خبر: 211629

هوینس: بایرن مونیخ خانه سالمندان نیست؛ یوونتوس قهرمان اروپا می شود

- اولی هوینس نظرها درباره پیر بودن بایرن مونیخ و ناتوانی این تیم در لیگ قهرمانان را رد می کند و می گوید این باشگاه خانه سالمندان نیست.
هوینس: بایرن مونیخ خانه سالمندان نیست؛ یوونتوس قهرمان اروپا می شود

 پس از حذف در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید، ویلی سانیول مدافع سابق بایرن مونیخ این تیم را بسیار پیر دانست و عنوان کرد با داشتن ۴ بازیکن بالای ۳۳ سال در ترکیب نمی توان قهرمان اروپا شد. تیم آنچلوتی اکنون ۴ بازیکن بالای ۳۳ سال در ترکیب دارد که از این بین لام و آلونسو در پایان فصل از فوتبال خداحافظی می کنند و ریبری و روبن هم برای یک فصل دیگر با باشگاه قرارداد دارند.

هوینس در مصاحبه با نشریه بلیک درباره این صحبت ها گفت:

    رسانه ها طوفان به پا کردند و بایرن مونیخ را خانه سالمندان توصیف کردند. مسلما تیم ما کمی پیر شده اما من به صحبت هایی مبنی بر تیم جوان یا تیم پیر اعتقاد ندارم، تنها خوب و بد وجود دارد.

    اگر به خط دفاع یوونتوس نگاه کنید بسیاری از آن ها بالای ۳۳ سال سن دارند و به نظر من آن ها در فینال رئال مادرید را شکست می دهند اما هیچ کس از آن ها درباره سن و پیر بودن نخواهد پرسید.

    اگر آرین روبن و فرانک ریبری همچنان مانند بسیاری از مقاطع این فصل بازی کنند آن گاه من به این توجه نمی کنم که آن ها چند سال سن دارند. ریبری در بیشتر بازی ها بعد از دقیقه ۷۰ تعویض می شود و او شب به من زنگ می زند می گوید هنوز به اندازه کافی توان برای ادامه بازی داشت اما بیرون کشیده شد.

هوینس همچنین درباره کم بازی رسیدن به بازیکنان جوانی چون کیمیش، سانچز و کومان در این فصل گفت:

    مشکل این است که آن ها در حال حاضر فرصت کافی به دست نیاوردند. بازیکنان جوان باید از بازیکنان مسن و هم پست خود موفق تر باشند. آن ها زمانی که دیگر بازیکنان نمی توانند بازی کنند باید فرصت به دست بیاورند. این یک راز است.

هوینس درباره دوران حضورش در زندان گفت:

    من تنها آلمانی بودم که خودم گزارش را به مقامات تحویل دادم و در نهایت راهی زندان شدم، با وجود این شرایط تبرئه شدنم امری طبیعی بود. من این بازی را به رسانه ها واگذار کردم. ۱۰ تا ۱۲ خبرنگار در طول شب و روز بیرون خانه ما کمپ زده بودند. ما می توانستیم از آن ها شکایت کنیم اما من نمی خواستم بیش از این خانواده ام را درگیر این موضوع کنم.

    توازن بانکی من بین سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۱ حدود ۳ میلیون یورو تفاوت داشت اما من بیش از ۴۰ میلیون یورو جریمه پرداخت کردم. از جمله ۱۸ میلیون یورو به خواست خودم و ۲ میلیون یورو مالیات به کلیسا. من تصمیم گرفتم حکم زندان را قبول کنم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2azwle

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ژاردیم: می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم/ برای فوتبال فرانسه اعتبار کسب کردیم