تاریخ انتشار: 1396/02/20 02:27
کد خبر: 211757

ژاردیم: می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم/ برای فوتبال فرانسه اعتبار کسب کردیم

سرمربی موناکو پس از حذف تیمش تفاوت‌های یک گروه جوان با تیمی باتجربه را به رخ کشید.
ژاردیم: می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم/ برای فوتبال فرانسه اعتبار کسب کردیم

لئوناردو ژاردیم، سرمربی موناکو حذف تیمش در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس را ناشی از جوانی بازیکنان خود و تجربه فراوان یوونتوسی‌ها دانست.

 

 او در پایان رقابت منجر به شکست 2 بریک موناکو مقابل میزبان تورینی‌اش در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: یک سمت میدان تیمی جوان و سمتی دیگر گروه باتجربه قرار داشتند و در نهایت جوانی ما، باعث برتری و فینالیست شدن یوونتوس شد.از بازی در نیمه‌نهایی و همچنین بابت عملکرد خوب بازیکنان خیلی خیلی خوشحالم و به شاگردانم می‌بالم.با وجود اینکه در بازی شنبه شب در لیگ انرژی زیادی صرف کرده بودیم در این رقابت با هم با نهایت توان و قدرت ظاهر شدیم و در پایان تصویر بسیار خوبی از خودمان به جا گذاشتیم.

 

 او با این ادعا که  تیمش توان کسب تساوی را داشت، اینگونه به حرف‌هایش ادامه داد:  می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم؛ نتیجه‌ای که در ابتدای رقابت، خارج از حد تصوراتمان بود.برای فوتبال فرانسه اعتبار زیادی به دست آوردیم. حالا فقط روی لیگ تمرکز می‌کنیم.بازیکنان من در تورین خیلی تلاش کردند. خیلی زود ریکاوری می‌کنیم و آماده رقابت در هفته‌های انتهایی فصل می‌شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gvwv9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلگری:به تعریف و تمجید دیگران نیازی ندارم/ گلی که دریافت کردیم، ما را بیدار کرد

ژاردیم: بوفون نتیجه بازی را رقم زد
نباید امیدمان را از دست بدهیم