تاریخ انتشار: 1400/11/22 21:49
کد خبر: 26012

اختصاصی/ پدیده - مس رفسنجان/ نتیجه این بازی در زمین مشخص می شود!

دیدار برگشت تیم های پدیده مشهد و مس رفسنجان درحالی، در مشهد برگزار می شود که بازی رفت، سه بر صفر به سود نماینده رفسنجان اعلام شد.در مسابقه رفت پدیده به دلیل مشکلات مالی و مدیریتی به رفسنجان نرفت تا سه امتیاز آسان تقدیم شاگردان محمد ربیعی شود.
اختصاصی/ پدیده - مس رفسنجان/ نتیجه این بازی در زمین مشخص می شود!

پدیده مشهد تا الان یکی از تیم های درحال سقوط به لیگ است که اگر همین روند را ادامه دهد، شاید قبل از پایان مسابقات خداحافظی زود هنگامی داشته‌ باشد. این تیم علی‌رغم بازی های خوبی که انجام می دهد، نتایج لازم را نمی گیرد. شاگردان سید داوود سید عباسی تا الان یقه تیم های مدعی مثل پرسپولیس و آلومینیوم اراک را گرفته‌ اند که بعید نیست یقه پدیده لیگ ( مس رفسنجان ) را هم بگیرند. آنها چاره ای جز شکست مس ندارند، چون اگر امتیاز نگیرند یک گام‌ دیگر به سقوط نزدیک می شوند.

در سوی مقابل شاگردان محمد ربیعی برای کسب‌ سهمیه و رسیدن به آسیا از شانس زیادی برخوردار هستند که دلشان نمی خواهد به تیم قعر جدولی امتیاز دهند. آنها در بازی رفت سه امتیاز باد آورده را به دست آوردند که در دیدار برگشت خبری از آن نیست و باید در زمین از پدیده ای ها امتیاز بگیرند. حال اینکه کدام‌ تیم موفق به این کار می شود، باید تا پایان بازی صبر کرد.

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5vye

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توافق پرسپولیس و پدیده برای بستن پرونده تیم مشهدی