تاریخ انتشار: 1396/07/24 22:05
اختصاصی| با شکست گل گهر برابر ایرانجوان بوشهر؛
کد خبر: 177884

درب های نیمه باز سیرجان برای خروج وینگو بگوویچ

ایرانجوان بوشهر در سیرجان دست به کار بزرگی زد و گل گهر را در خانه اش شکست داد تا ضمن کسب سه امتیاز، درب های خروج را برای وینگو بگوویچ نیمه باز نماید.
درب های نیمه باز سیرجان برای خروج وینگو بگوویچ

 درهفته نهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور و در شهر سیرجان تیم های گل گهر این شهر و ایرانجوان بوشهر برابر هم صف آرایی نمودند تا در یک بازی که شاید بر روی کاغذ برنده او را می شد شاگردان بگوویچ دانست، به رقابت بپردازند که برخلاف پیش بینی ها، بوشهری ها در خانه حریف با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی رسیدند  تا سه امتیاز حساس کسب نمایند.

شاگردان بگوویچ که تا قبل از این بازی 13 امتیاز اندوخته داشتند؛ تصور هم نمی کردند که در گرداب بوشهری ها گرفتار شده و در خانه 3 امتیاز حساس و حیاتی را از دست بدهند، اما این اتفاق افتاد تا مشخص شود که روزهای سختی در انتظار بگوویچ و شاگردانش در پیش خواهد بود.

وینگو که سال قبل در لحظات پایانی از صعود به لیگ برتر بازمانده بود، این بار با تثبیت جایگاه خود در فصل جاری، مدیران را متقاعد کرد که می تواند یکی از تیم های صعود کننده به لیگ برتر باشد، اما برخلاف تصور نه تنها در قالب یک تیم مدعی ظاهر نشده اند، بلکه آن صلابت فصل گذشته را هم نداشته و تا حدودی فضای نا امیدی را هم به همراه داشته به طوری که در خانه و در برابر تیم قعرنشین ایرانجوان بوشهر با شکست مواجه شد تا بداند فرصت چندانی برای تداوم حضور بر روی نیمکت این تیم در اختیار ندارد.

بدون شک این مربی با تجریه خوب می داند که شرایط برای حضور در سیرجان بسیار سخت شده و نباید فرصت دیگری را از دست بدهد و این یعنی این که شاید دیدار در هفته دهم آنهم برابر نفت مسجدسلیمان، صدرنشین حال حاضر لیگ دسته اول،آخرین باری باشد که او بر روی نیمکت این تیم می نشیند مگر این که پیروز این میدان بسیار سخت باشد یا این که مدیران باشگاه باز هم به او اعتماد کنند که کمی بعید به نظر می رسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l6ebe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وینگو در سیرجان به پرتگاه رسید/ بغض ایرانجوان ترکید!
پیروزی خارج از خانه ایرانجوان مقابل گل گهر؛

پیروزی وینگو در لحظات پایانی/ فجر با بدشانسی باخت
باخت خانگی فجرسپاسی مقابل گل گهر؛

گلر اول گل گهر مقابل بادران چه کسی خواهد بود؟!
وینگو سرگردان مقابل سه دروازه‌بان ناآماده؛