تاریخ انتشار: 1396/07/11 13:11
یادداشت روز/ حساس‌ترین بازی هفته در سیرجان؛
کد خبر: 180083

مربیان پرشور به هم رسیدند/ بگوویچ بدنبال فرصت و تثبیت/ ربیعی درپی تداوم صدرنشینی

هفته هفتم لیگ دسته اول در حالی فردا چهارشنبه 12 مهرماه برگزار می گردد که در یکی از مهم ترین بازیها تیم های گل گهر سیرجان و بادران تهران به مصاف هم می روند.
مربیان پرشور به هم رسیدند/ بگوویچ بدنبال فرصت و تثبیت/ ربیعی درپی تداوم صدرنشینی

 هفته هفتم لیگ دسته اول با انجام 8 بازی در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد تا پرونده این هفته نیز بسته شود.

در اولین دیدار این هفته تیم های راه آهن تهران و نفت مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که در نهایت با پیروزی شاگردان فکری به پایان رسید تا قبل از بازی های چهارشنبه، نفت مسجدسلیمان صدرنشین شده و منتظر باقی نتایج باشند.

در یکی از مهم ترین بازی های این هفته باید به مصاف گل گهر سیرجان و بادران تهران اشاره نمود، جایی که ربیعی و شاگردانش از 6 بازی گذشته خود دارای 14 امتیاز بوده و بدون شکست و با یک بازی کم تر نسبت به نفت مسجد سلیمان در جایگاه دوم قرار دارند.در آن سوی میدان نیز وینگو بگوویچ و گل گهر سیرجان قرار دارند که تا اینجای بازی ها از 6 بازی انجام داده دارای 9 امتیاز و در رده هشتم قرار دارند.

شاید بتوان گفت که این بازی در کنار دیدار نساجی مازندران و اکسین البرز مهم ترین بازی های هفته هفتم می باشند که می تواند هر نتیجه آن جایگاه جدولی و هم چنین مسیر پیش رو و عیار تیم ها را در لیگ یک عیان نماید.

محمد ربیعی که در هفته گذشته با خوش شانسی از سد راه آهن تهران عبور نموده و سه امتیاز با ارزش کسب نمود، تحت هیچ شرایطی دوست ندارد صدرنشینی را از دست بدهد و به همین خاطر سعی دارد که با پیروزی در این بازی حساس دوباره به صدر برگشته و هم چنان در آرامش به سر برده و حاشیه امنیتی برای خود ایجاد نماید.

بادران که امسال عزم خود را برای صعود به لیگ برتر جزم کرده است دوست ندارد با شکست در برابر گل گهر، هم خود را وارد یک فضای مبهم نماید و هم اینکه اجازه خودنمایی و رقیب شدن گل گهر را فراهم نماید و به همین خاطر در مرحله اول در کم ترین خواسته برای تساوی به میدان می آید تا هم چنان در جمع صدرنشینان و بدون شکست باقی مانده باشد و در مرحله دوم و در صورتی که فرصت را مغتنم بشمارد، به فکر پیروزی و رسیدن به امتیاز 17 و قرار گرفتن در صدر جدول به تنهایی باشد.

بادران اگر در این بازی به تساوی برسد به امتیاز 15 رسیده و در صورت پیروزی نساجی مازندران بر اکسین البرز در جایگاه سوم بعد از نفت مسجدسلیمان و نساجی خواهد ایستاد و اگر بازنده میدان در برابر گل گهر باشد و تیم های نساجی و مس کرمان برابر حریفان خود پیروز میدان باشند، آنگاه بادران در جایگاه چهارم خواهد ایستاد.

در آن سوی میدان نیز گل گهر سیرجان به شدت دنبال احیای خود در این بازی است و دوست دارد یکی از مهم ترین رقبای خود در فصل جاری را از پیش رو برداشته و هم چنان در جمع مدعیان باقی بماند.

بگوویچ که فصل گذشته تا آستانه صعود پیش رفت و تنها با یک امتیاز اختلاف نتوانست جواز حضور به لیگ برتر را دریافت نماید، بخوبی قدر بازی با رقبای مستقیم خود را می داند و دوست ندارد بازنده این بازی حساس باشد چرا که ممکن است در پایان کار افسوس همین امتیازهای از دست رفته را بخورد!

از طرفی دیگر قبل از این بازی شایعه ای به گوش رسید و این گونه وانمود می شد که بگوویچ در آستانه عزل و  مجید نامجو مطلق به جای او خواهد نشست، سخنی که پشتوانه منطقی بر آن حاکم نبود و بیشتر این گونه به نظر می رسد که عده ای بدنبال ایجاد جو منفی در این باشگاه می باشند.

گل گهر چنان چه در این بازی پیروز میدان شود به 12 امتیازی رسیده و می تواند امیدوار باشد که فاصله چندانی تا صدر نداشته و در صورت تداوم پیروزی و طی چند هفته به صدر بیاید.

بدون شک وینگو و شاگردانش در این بازی تنها بدنبال پیروزی می باشند و تحت هیچ شرایطی راضی به تساوی هم نخواهند بود و این هم می تواند برای ربیعی و شاگردانش خطرناک باشد و هم می تواند فرصتی باشد تا در ضد حملات خطر آفرین باشند.

جان کلام این که این بازی عیار هر دو تیم را نشان میدهد و پیروز میدان حرف های بسیاری در این فصل خواهد داشت و تیم بازنده اگرچه نمی شود گفت نمی تواند مدعی صعود در آینده باشد، اما قبول کنیم که ادامه راه برایش سخت خواهد بود خصوصا این تیم اگر گل گهر سیرحان باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kn6v8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ربیعی چاره ای برای ضعف بادران بیندیشد
اختصاصی| راهکاری برای امتیازگیری بیشتر؛

لیست 18 نفره بادران مقابل گل گهر+ترکیب احتمالی
اختصاصی| یاران ربیعی به خط شدند؛

لیست 20 نفره گل گهر مقابل بادران+ترکیب احتمالی
اختصاصی| یاران وینگو به خط شدند؛