تاریخ انتشار: 1401/12/04 15:46
مازیار لرستانی
کد خبر: 10260

مازیار لرستانی، برای اولین بار در مورد گذشته‌اش حرف های باورنکردنی زد!

چندی پیش، مازیار لرستانی در یک برنامه تلویزیونی حضور یافت و برای اولین بار با مخاطبان صحبت‌هایی جذاب و شنیدنی را به اشتراک گذاشت.
مازیار لرستانی، برای اولین بار در مورد گذشته‌اش حرف های باورنکردنی  زد!

مازیار لرستانی بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون در برنامه چهل تیکه و در گفتگو با محمدرضا علیمردانی مجری برنامه از شیطنت های خاص دوران کودکیش خاطرات بامزه ای تعریف کرد.

مازیار لرستانی در برنامه چهل تیکه در گفتگو درباره خاطرات کودکی خود صحبت کرد و از شیطنت های دوران کودکیش گفت:

یادمه که خیلی برام تارزان شخصیت مهمی بود، مثلاً از بالای رختخواب ها با صدای تارزان بپرم پایین و یه چیزی رو نجات بدم یا یه کارهای محیر العقولی بکنم، البته من اون موقع کوچولو بودم. بچگی ما پر بود از کارتون ها و داستان هایی که همیشه حول محور قهرمان می چرخید و قهرمانی که بلد بود یه کارهایی بکنه که محیرالعقول بود و این برای من یه الگو شد و من همیشه دلم می خواست یه کارهای عجیب و غریبی بکنم و رفتم این راه رو.

شهره لرستانی در چهل تیکه

شهره لرستانی(مازیار) در ادامه گفتگویش داستان پیدا کردن گنج در کودکی را تعریف کرد و گفت:

من یادمه در بچگیم سرزمین گنج نشون میدادند و این چیزها و این داستان مولانا رو پدرم برای ما خونده بود که گنج در نهان خود آدمه و ممکنه در دل خود آدم باشه و... و من رفته بودم توی باغچه جلوی خونمون و مطمئن بودم که این گنج در باغچه خونه خودمونه و من ساعت ها بعد از ظهرها رو در واقع دنبال گنج می گشتم، توی اون باغچه.

بازیگر سریال اخراجی ها صحبت هایش را در مورد علاقه به اختراع سفینه در کودکیش ادامه داد و گفت:

سال های بعد یک فیلم هایی رو تلویزیون نشون می داد نمی دونم کاپیتان اسکات و سفر به فضا و... و من رفتم روی بالکن و یک ظرف میوه چوبی آوردم با چهار تا باطری و دو یا سه سال هم سعی کردم سفینه بسازم، فکر می کردم که می خوام برم به کرات دیگه و سفر کنم و همش مطمئن بودم این ها جواب میده.

مختصر بیوگرافی مازیار لرستانی

مازیار لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 31 خرداد 1345 در تهران است اما اصالتاً لر است، پدرش قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته بوده و یک خواهر و یک برادر دارد.

مازیار لرستانی

وی در آثاری مانند امام علی (ع)، مختارنامه، کلاه پهلوی، سه در چهار، خوشنام، زیر خاکی، زیر درخت هلو، اخراجی‌ها و... بازی کرده است و آثاری چون عمه ماه منیر، بی بی خاتون، باور آرامش، تولد جنجالی و... را کارگردانی کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lab63

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مازیار لرستانی واقعا مرد شد/ عکس
مازیار لرستانی