تاریخ انتشار: 1395/09/20 22:36
کد خبر: 243784

دستاورد منصوریان؛ رساندن اختلاف استقلال با پرسپولیس به 11 امتیاز

دستاورد منصوریان؛ رساندن اختلاف استقلال با پرسپولیس به 11 امتیاز

وعده علیمنصور برای جبران فاصله پرسپولیس و استقلال در این فصل، فعلا برعکس عمل کرده و این هفته اختلاف دو تیم به بیشترین اندازه بعد از لیگ هفتم رسید. آخرین باری که اختلاف پرسپولیس و استقلال در جدول لیگ 11 امتیاز یا بیشتر بود، به حدود یک دهه قبل برمی‌گشت. تیم قطبی، در طول فصل چند مقطع اختلافش با استقلال را به بیشتر از 10 امتیاز رساند و حتی با وجود کسر 6 امتیاز، فصل را با اختلاف 16 امتیازی نسبت به استقلال تمام کرد.

این فصل بیشترین اختلاف پرسپولیس و استقلال، 8 امتیاز بود که در همان هفته چهارم به وجود آمد. منصوریان قول داد خیلی زود این اختلاف جبران شود اما هیچوقت این اتفاق نیفتاد. در 10 هفته گذشته، اختلاف پرسپولیس و استقلال دائم بین دو عدد 6 و 8 می‌چرخید و در دو هفته گذشته، روی عدد 8 گیر کرده بود. باخت این هفته استقلال به تراکتورسازی و برد پرسپولیس مقابل پدیده، این اختلاف را به 11 امتیاز رساند.

دستاورد منصوریان در 10 هفته گذشته، رساندن فاصله استقلال با صدرجدول از 8 به 11 امتیاز بوده است. عملکرد ضعیفی که استقلال را حسابی از قهرمانی دور کرده و دوباره آن‌ها به روزهای بحرانی برگشته‌اند. فصل پیش هم بیشترین فاصله پرسپولیس و استقلال، 11 امتیاز بود به نفع آبی‌ها اما پرسپولیس تا پایان هفته سیزدهم آن را به 7 و تا پایان نیم فصل اول به 5 رساند. روندی که استقلال، فعلا در مسیر معکوس جلو می‌رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2laxok

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میرشاد ماجدی: کادر فنی استقلال هیچ برنامه‌ای برای حفظ نتیجه ندارد