تاریخ انتشار: 1396/03/22 15:07
کد خبر: 204260

حمله گازانبری نظرمحمدی؛ بازیکنان بومی جایی در تیم سپیدرود نخواهند داشت/ یک رشتی ایستاده می‌میرد!

سپیدرود رشت در بازار نقل و انتقالات گویا خریدهای بوداری را انجام می‌دهد.
حمله گازانبری نظرمحمدی؛ بازیکنان بومی جایی در تیم سپیدرود نخواهند داشت/ یک رشتی ایستاده می‌میرد!

به گزارش فرتاک ورزشی، خرید غلامرضا رضایی، ایمان صادقی، میلاد صادقیان، حسین ابراهیمی و سیدمحسن حسینی که همگی از سن و سال بالایی برخوردار هستند و مهم‌تر از همه، خریدهای غیربومی نظرمحمدی در بازار نقل و انتقالات است.

با تائید نظرمحمدی، صبح امروز علی دهقان درحالی به سپیدرود پیوست که او اصالتی گرگانی دارد و جزو سهمیه‌های زیر 23 سال محسوب می شود و با این انتقال، شمار بازیکنان غیربومی رشتی ها تاکنون به عدد 6 رسیده است.

جدای از هر خرید نقل و انتقالاتی نظرمحمدی برای سپیدرود، یک سئوال اساسی برای هواداران این تیم پدید می‌آید و آن هم این است که آیا بهتر نیست در سهمیه زیر 23 سال، از بازیکنان بومی استفاده شود؟ بها دادن به بازیکنان بومی، سبب نخواهد شد که به استان و تیم اعتبار دهد و در چند سال آینده، شاهد انتقال‌های میلیاردی همانند انتقال مصلح به تیم‌های بزرگ سرخابی شویم؟!

نظرمحمدی با این خریدها، گویا حمله گازانبری به بازیکنان رشتی کرده است و مهم‌تر از تمامی این جریانات، عدم تمدید قرارداد با بازیکنان بومی فصل قبل است. از باشگاه سپیدرود خبر می‌رسد که نظرمحمدی تمایلی به بازیکنان بومی‌ای که با آنها به لیگ برتر رسید را ندارد.

با این حساب، علاوه بر اینکه از محبوبیت نظرمحمدی در سپیدرود کاسته خواهد شد، بلکه تا نیم فصل نشده، او را از سپیدرود اخراج خواهند کرد، همان بلایی که فصل گذشته بر سر رسول خطیبی و تیم ماشین سازی آمد. گویا تاریخ مجددا درحال تکرار است و باید دید چه سرنوشتی برای نظرمحمدی در انتظار است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ldmde

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شباهت سپیدرود رشت به ماشین سازی در خریدهای بی‌کیفیت!
خریدهای بو دار علی نظرمحمدی؛