تاریخ انتشار: 1402/01/15 14:39
کد خبر: 8312

چراغ سبز به غول‌ها: ستاره آلمانی به فروش می‌رسد

باشگاه وردربرمن قصد دارد به دلیل مشکلات مالی با فروش نیکلاس فولکروگ، ستاره آلمانی، موافقت کند.
چراغ سبز به غول‌ها: ستاره آلمانی به فروش می‌رسد

درخشش فولکروگ در ترکیب وردربرمن و همچنین تیم ملی آلمان باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی او را زیر نظر بگیرند و حالا امیدوار هستند که بتوانند او را به خدمت بگیرند. 

اسکای اسپورت آلمان مدعی شده که این باشگاه آماده است تا مذاکره برای فروش این بازیکن در تابستان سال جاری را آغاز کند و او نیز برای ترک این تیم و کسب تجربه‌ای جدید مشتاق است. 

با این حال، فولکروگ هفته گذشته در پاسخ به سوالی در این باره گفت:« من هنوز نمی‌خواهم به این مسائل فکر کنم. هیچ چیزی در این باره در ذهن من وجود ندارد. هیچ صحبتی هم با مشاورانم درباره این مسائل نداشته‌ام. تمام حواسم متوجه وردربرمن است و می‌خواهم فصل خوبی داشته باشم. تمام تمرکزم روی همین موضوع است و نمی‌خواهم چیزی حواسم را پرت کند.»
 

1791864


با این حال شرایط مالی باشگاه وردبرمن باعث شده که آنها چاره‌ای جز فروش این ستاره آلمانی نداشته باشند، خصوصا که ضرر 38 میلیون یورویی آنها باید جبران شود و این بهترین راه پیش روی آنهاست. 

کلمنس فرتز، مدیر فوتبال این باشگاه، چند روز قبل در این باره به بیلد گفت:« همه دوست دارند که بهترین کیفیت ممکن را در تیم حفظ کنند اما البته که باید ابعاد اقتصادی را هم در نظر گرفت. موضوعی که قطعی است، این است که ما در این تابستان با فروش بازیکنان سودی به دست خواهیم آورد.»

به این ترتیب باشگاه‌های بزرگی مانند بایرن مونیخ که نگاه خاصی به این بازیکن آلمانی دارند از همین حالا به دنبال ارائه پیشنهاد مناسب و مذاکره با مدیران وردربرمن خواهند بود. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ldp83

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی لورکوزن در حضور کوتاه مدت آزمون