تاریخ انتشار: 1397/11/24 23:31
رئیس هیات فوتبال کرمان؛
کد خبر: 110136

علی قرایی: خواستار برخورد قانونی با سردهندگان شعار بر علیه مردم کرمان هستیم

ریاست هیئت فوتبال استان کرمان گفت: هرگونه بی احترامی به مردم غیور و ولایتمدار و شهیدپرور کرمان را محکوم کرد و خواستار برخورد محکم و قانونی با مسببان این امر شد.
علی قرایی: خواستار برخورد قانونی با سردهندگان شعار بر علیه مردم کرمان هستیم

دکتر علی قرایی ضمن تمجید از عملکرد تیم مس کرمان در بازی برابر نود ارومیه اظهار داشت: مراتب اعتراض خود را به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ طی تماس های جداگانه ای اعلام کرده ام.

وی افزود: مردم ولایتمدار کرمان که در تمامی عرصه ها خصوصا انقلاب و هشت سال دفاع مقدس پیشتاز بودند و افرادی همچون باهنر، هاشمی رفسنجانی و افتخار جهان اسلام سردار سلیمانی را در دامان خود پرورانیده و بیش از ٦٥٠٠ شهید تقدیم این نظام نموده نباید توسط تعدادی به سخره گرفته شوند.

ریاست هیئت فوتبال استان اضافه کرد: هرگونه بی احترامی به مردم غیور و ولایتمدار و شهیدپرور  کرمان را محکوم کرد و خواستار برخورد محکم و قانونی با مسببان این امر شد.

دکتر قرایی ادامه داد: تیم ها باید یاد بگیرند هرگونه قدرت نمایی را در زمین مسابقه پیاده کنند و نخواهند برای نتیجه گرفتن به هر اقدام نامتعارف و ناجوانمردانه دست بزنند.

وی در ادامه گفت: تیمی که با نام شهدا قدم در راه این فصل از مسابقات گذاشته و تا الان کوچکترین حاشیه ای از طرف تماشاگرانش بروز نداده نباید اینجور مورد اهانت با این شعارها قرار بگیرد.

دکتر قرایی افزود: یادمان نمی رود در بازی با سپاهان ٢٠ هزار نفر بازی را دیدند بدون کوچکترین حاشیه ای که نشان از فرهنگ والا، ولایتمداری و وطن پرستی مردم کرمان دارد که می تواند یک الگویی برای سایر استان ها باشد.

وی در پایان گفت: در صورتی از طرف فدراسیون به این اتفاق ترتیب اثر داده نشود از طرف نمایندگان کرمان در  مجلس این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

گفتنی است دکتر قرایی طی تماسی با جناب آقای مهدی تاج خواستار برخورد شدید با عاملان بازی عصر امروز شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2llgo7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خداحافظی قرایی از باشگاه مس کرمان

​مسی‌ها سرمست صدر؛ وضعیت مدیریت در قعر!
رفع مشکلات قانونی ادامه حضور قرایی؟!