تاریخ انتشار: 1397/08/02 10:59
رفع مشکلات قانونی ادامه حضور قرایی؟!
کد خبر: 124967

​مسی‌ها سرمست صدر؛ وضعیت مدیریت در قعر!

مسی های کرمان که سرانجام به هدف دیرینه خود رسیدند و حال می توانند حداقل برای یک هفته از بالای جدول برای دیگر رقبا دست تکان دهند و سر از پا نشناسند، هر چه وضعیت آنها در داخل مستطیل سبز ایده آل به نظر می رسد، همچنان تکلیف صندلی مدیریتشان به طرز عجیبی در هاله ای از ابهام قرار دارد!
​مسی‌ها سرمست صدر؛ وضعیت مدیریت در قعر!

 قرایی که در ابتدای فصل فقط برای بسته شدن این تیم در فصل نقل و انتقالات و بصورت موقت بر صندلی مدیریت این باشگاه تکیه زد، پس از سربلندی از رسالتی که بر گردن خود میدید و به ثمر نشستن تلاش ها و وسواس هایی که خرج کرده بود، خیلی زود خودرا در دل اهالی فوتبال و هواداران جا کرد.

اگر چه پیش بینی میشد قرایی خیلی زود با مسی ها وداع کند و مدیرعامل جدیدی پا به این باشگاه بگذارد، اما محبوبیت باور نکردنی قرایی، مدیران شرکت مس را مجاب به حفظ او کرد. با این حال در این مدت کوتاه هم بارها شاهد گلایه او از بعضی رفتارها و در تنگنا قراردادن ها بودیم که سرانجام به هت‌تریک وی در استعفا هر چند بعضا شفاهی منجر شد.

در این روزها اگرچه همه چیز برای نارنجی پوشان کرمانی گل و بلبل به نظر می رسد، اما در بحث های مدیریتی این باشگاه اینطور نیست و با اتفاقاتی که پس از دیدار یاران دستنشان مقابل نود ارومیه افتاد و علی قرایی خودرا بیش از گذشته تحت فشار می دید، پیش بینی می شد به زودی شاهد اتفاقاتی در این باشگاه باشیم.

در راستای همین مشکلات، هفته گذشته شنیده شد، حجت الاسلام والمسلمین توحیدی که از حامیان و دوست داران قرایی به شمار می رود، برای تعیین تکلیف کرسی مدیرعاملی این باشگاه، حل برخی مشکلات مالی و تعیین بودجه پا به کرمان می گذارد؛ امری که تا این لحظه اتفاق نیفتاده است. اما اکنون شنیده می شود که مهندس ابراهیمی، از مخالفان حضور علی قرایی در باشگاه مس، بجای توحیدی به کرمان خواهد آمد و تنها دلیل جایگزینی او در این سفر، رودربایسی زیادیست که توحیدی با قرایی دارد و همین موضوع اخذ برخی از تصمیمات را برای مشاور فرهنگی ورزشی شرکت مس سخت کرده است و در مقابل، ابراهیمی با دست باز عمل خواهد کرد!

در روزهایی که دکتر علی قرایی، مجوز صادر شده از سوی مقامات نیروی انتظامی برای حضور در باشگاه مس کرمان را در دستان خود می بیند، سفر ابراهیمی به کرمان تا حدود زیادی نشان دهنده پایان ماجراجویی های این مدیر جوان در باشگاه مس خواهد بود. گرچه در همین چندروز اخیر برخی گمانه زنی های کلیشه ای و تکراری مبنی بر احساس خطر مدیران ارشد شرکت مس از صعود این تیم به لیگ برتر بدلیل هزینه های زیادی که ادامه راه برایشان در بر خواهد داشت، شده است.

با وجود همه این تفاسیر اما دلسردی علی قرایی از حضور در این باشگاه به خوبی احساس می شود. مدیری که عرصه ماندن را تنگ تر از همیشه برای خود می بیند و از زیر ذره‌بین بودن بیش از حد عملکردش از کوچکترین تا بزرگترین آن، رضایت ندارد و اخیرا بیش از گذشته حرف و حدیث هایی در رابطه با کم شدن روز به روز اختیارات او مطرح است. قطع به یقین قرایی خود نیز به ادامه این روند تمایلی ندارد و با این شرایط که نشان از اختیارات بیش از حد هیات مدیره دارد، کنار نخواهد آمد.

سرپرست باشگاه مس کرمان که هیچگاه علاقه شدیدش به ماندن در جمع نارنجی پوشان و تلاش برای امضای سند صعود مسی ها به لیگ برتر با دستان خود را کتمان نکرده است، در برزخ بلاتکلیفی خودرا می بیند! باید منتظر ماند و دید چه اقبالی در انتظارش خواهد بود و آیا مدیران مس حاضر به حفظ قرایی با تمام باید و نبایدهایش و متحمل شدن هزینه هایی که این مدیر برای صعود مس به لیگ برتر و نگه داشتن شرایط ایده آل تیمش بر روی دستشان می اندازد، میشوند یا یک مدیر محافظه کار و دست به عصا را روی کار خواهند آورد.

باشگاه مس کرمان علاوه بر بحث مدیرعاملی خود، باید به زودی خودرا مهیای تعیین وضعیت حضور بازنشسته ها که به اصلی ترین موضوع روزهای اخیر کشور بدل شده است، کند...!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vvxab

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



توسل مدیرعامل باشگاه لیگ یکی به شهید حججی (عکس)