تاریخ انتشار: 1395/08/17 00:02
کد خبر: 250536

سرمربی بانی گستر: داور بازی به اشتباه بازیکن ما را از زمین اخراج کرد!

سرمربی تیم دسته دومی شاهین توسعه کیش گفت: داور دیدار این تیم با شاهین بوشهر از تجربه کافی برخوردار نبود و اخراج بازیکن تیم شاهین توسعه کیش از روی اشتباه داور انجام شد.
سرمربی بانی گستر: داور بازی به اشتباه بازیکن ما را از زمین اخراج کرد!

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، رسول غنی زاده یکشنبه شب پس از شکست 3 بر صفر تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر در گفت و گو با ایرنا افزود: داور در صورت داشتن تجربه کافی می توانست به نحو مطلوب تری این بازی را مدیریت کند.

وی بیان کرد: بعد از سوت پایان بازی بازیکنان به دلیل خستگی انرژی آنها تحلیل و به دلیل شکست عصبانی بودند که داور با خودداری از بحث با آنها نباید منجر به اخراج بازیکنان این تیم می شد.

غنی زاده در ارتباط با وضعیت تیم توسعه کیش نیز گفت: تلاش می شود با گرفتن نتایج مطلوب این تیم در لیگ دو ماندگار و برای صعود به رده های بالای جدول برنامه ریزی می کنیم.

وی یادآور شد: برای تحقق این مهم و تقویت تیم در تعطیلات نیم فصل زمینه جذب چند بازیکن شایسته برای تیم توسعه کیش فراهم می شود.

غنی زاده در ارتباط با تیم شاهین بوشهر نیز گفت: این تیم از شرایط مناسبی برخوردار است و از همان ابتدای بازی نیز تنها به فکر گرفتن نتیجه مساوی بودیم ولی به دلیل 10 نفره شدن تیم نتوانستیم به هدف خود دست پیدا یابیم.

وی اظهار کرد: در هفته دهم بازی ها در تبریز به مصاف شهرداری این شهر می رویم و نهایت تلاش خود را برای جبران شکست امروز بکار می گیریم.

شاهین بوشهر با این برد 15 امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد و تیم شاهین توسعه کیش نیز با هشت امتیاز در رده نهم قرار گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lmwg7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فریاد الله اکبر پس از گلزنی در لیگ دو!