تاریخ انتشار: 1395/07/12 23:15
کد خبر: 257884

ورود حراست فدراسیون به پیشنهاد انگلیسی منصوریان

حراست فدراسیون فوتبال به ماجرای پیشنهاد انگلیسی منصوریان ورود کرد
ورود حراست فدراسیون به پیشنهاد انگلیسی منصوریان

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،علیرضا منصوریان چند روز پیش ادعا کرد که از یک تیم انگلیسی پیشنهاد دارد و این حرف او کلی سر و صدا کرد. حالا بعد از چند روز نه تنها این موضوع سرو صدایش نخوابیده بلکه باعث شده تا پای حراست فدراسیون فوتبال به این پرونده باز شود.

محمدحسین حمیسی درباره جلسه امروز حراست فدراسیون فوتبال با موضوع رسیدگی به پرونده پیشنهاد یک باشگاه انگلیسی به چند مربی ایرانی اظهار داشت: ما فردی را که با مربیان به زعم خودش از طرف یک باشگاه انگلیسی گفت وگو می کرد را شناسایی کردیم و فرد مورد نظر امروز با حضور در فدراسیون فوتبال به سوالات ما جواب داد. این یک بخش کار بود و پرونده همچنان باز است.

وی در ادامه گفت: بخش دیگر کار ما گفت وگو با مربیانی است که این فرد با آنها گفت وگو کرده است امروز با این مربیان تماس گرفتیم اما جواب ندادند که ظاهرا درگیر برنامه های تمرینی و تیم های خودشان هستند. ظرف روزهای آینده با آنها هم گفت وگو خواهیم کرد تا پرونده را پیش ببریم.

حمیسی در پایان گفت: بعد از آنکه با این مربیان گفت وگو کنیم پرونده همچنان مفتوح خواهد بود و شاید نیاز باشد  این پرونده را به رکن قضایی ببریم و در آنجا مورد رسیدگی قرار دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lmxar

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایى منصوریان از ٢ سوگلى استقلال