تاریخ انتشار: 1396/07/11 17:38
مهابادی به افاضلی و یارانش رسید؛
کد خبر: 180036

پیش بازی برق جدید-صبای قم؛ کاکوها در فکر بالانشینی در خانه!

در چارچوب رقابت های هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم برق جدید شیراز و صبای قم در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم می روند.
پیش بازی برق جدید-صبای قم؛ کاکوها در فکر بالانشینی در خانه!

 برق جدید در هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و موفق شد که مس مدعی را در خانه اش متوقف کند و یک امتیاز شیرین را از کرمان توشه راه خود کند و با روحیه ای عالی پای به نبرد مقابل صبای قم بگذارند. شاگردان مهابادی در برق جدید تا اینجای فصل نتایج خوبی را کسب کرده اند و انگار همانند سپیدرود که در فصل گذشته به لیگ برتر صعود کرد، در حال حرکت برای لیگ برتری شدن می باشند. اگر مهابادی و شاگردانش می خواهند به بالای جدول صعود کنند باید این بازی حساس و سه امتیازی را با برد پشت سر بگذارند.

در سوی دیگر میدان نیز صبای قم قرار دارد که با آمدن هومن افاضلی بسیار متحول شده است. صبا در حالی که در هفته گذشته دو بار از گل گهر مدعی عقب بود، توانست به بازی برگردد و سرانجام با تساوی به بازی خاتمه دهد. صبا که رفته رفته درحال پیدا کردن شاکله اصلی خود می باشد، بسیار امیدوار است که بتواند با امتیاز شیراز را به مقصد قم ترک کند. از موثرترین بازیکنان صبا در دو هفته گذشته می‌توان به حسین نائیجی و جهانگیر عسگری اشاره کرد.

برق جدید در جدول رده بندی رقابت های لیگ دسته اول کشور با ده امتیاز در مکان هفتم و صبا نیز با چهار امتیاز در شانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

ترکیب احتمالی دو تیم

برق جدید: مهرداد بشاگردى  - رسول بهاروندى  - وحیدجلالى نیا - مجید بهروزبرشنه - پوریا زارع - میثم شاه مکوندزاده - محمدرضا فیروزاده - سعید خردمند - پوریا اریاکیا - حمید نورى - مجتبى زارعى

سرمربی: داوود مهابادی

صبای قم: حسین نائیجی - سید مجتبی مبینی‌پور - حسن کریمی - داوود بهادری - مهدی جعفرپور - کمیل محمدی - محمد رحمتی - میلاد کرمانی‌مقدم - عرفان بادی - مسعود ابرقویی - علی امیری

سرمربی: هومن افاضلی



کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ln7n6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی صبای قم-گل گهر؛ فرار از قعر با اولین پیروزی خانگی/ آبی‌ها تشنه جهش در جدول!
رویارویی مربیان بادانش لیگ یک؛

پیش بازی ایرانجوان-صبای قم؛ نبرد قعرنشینان لب ساحل!
عیار مفتخر و افاضلی مشخص خواهد شد؛

پیش بازی صبا-ملوان؛ جدال 6 امتیازی لیگ برتری‌های سابق در لیگ یک!
دست‌نشان به فکر جبران/ اولین محک جدی افاضلی؛