تاریخ انتشار: 1398/07/10 10:56
کد خبر: 85784

در انتظار تصمیم نهایی صالحی‌امیری؛چه کسی دبیر کل می شود؟

با توجه به اینکه رئیس کمیته ملی المپیک پیش از این اعلام کرده بود روز شنبه در هیات اجرایی دبیرکل معرفی می‌شود باید دید بالاخره چه کسی این سمت را عهده‌دار خواهد شد.
در انتظار تصمیم نهایی صالحی‌امیری؛چه کسی دبیر کل می شود؟

بعد از مشکلاتی که برای شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک پیش آمد، 7 خردادماه امسال سیدرضا صالحی‌امیری در حکمی کیکاووس سعیدی را به عنوان سرپرست معرفی کرد.

قرار بود بعد از 3 ماه سرپرستی، رئیس کمیته بررسی‌های خود را برای گزینه دبیرکل انجام دهد. با توجه به تغییراتی که اساسنامه کمیته ملی المپیک داشته و اعلام شده به زودی در هیات دولت تصویب می‌شود، انتخاب دبیرکل و خزانه‌دار به پیشنهاد رئیس و تصویب هیات اجرایی خواهد بود.

براین اساس صالحی‌امیری در نشست هفته گذشته این موضوع را در دستور کار قرار داد و 9 گزینه روی میز قرار گرفت. از گزینه‌های مطرح شده کیکاووس سعیدی، نصرالله سجادی، مناف هاشمی و ... بودند که در نهایت اعضا در 2 گزینه به توافق رسیدند.

کیکاووس سعیدی و مناف هاشمی گزینه‌هایی بودند که پیش روی رئیس قرار گرفتند تا تصمیم نهایی در این خصوص اتخاذ شود. مناف هاشمی سالها به عنوان معاون مالی وزارت ورزش فعالیت می‌کرد و به نظر می‌رسد شهردار تهران موافق حضور او در کمیته نیست. البته ایرادی که به هاشمی مطرح شده مبنی بر این است که 10 سال سابقه مدیریت ورزشی را در کارنامه ندارد که این موضوع یکی از بندهای اساسنامه برای دبیرکلی است.

کیکاووس سعیدی نیز سالها در فدراسیون‌های مختلف فعالیت داشته و در دوره جدید کمیته ملی المپیک به عنوان خزانه‌دار از مجمع رای گرفت.

پیش از این صالحی‌امیری اعلام کرده بود در نشست روز شنبه (13 مهر) هیات اجرایی تصمیم نهایی در مورد دبیرکل گرفته خواهد شد که البته این موضوع در دستور کار هیات اجرایی که ابلاغ شده قرار ندارد.

در صورتی که سعیدی به عنوان دبیرکل انتخاب شود این احتمال وجود دارد از خزانه‌داری کل کشور یک خزانه‌دار معرفی شود.

باید دید در نشست روز شنبه در خصوص دبیرکل صحبتی خواهد شد یا خیر؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lzrq8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صالحی امیری:تعاملم با تاج خیلی خوب است