تاریخ انتشار: 1402/04/05 00:00
کد خبر: 3836

درمان اعتیاد به فیلم پورن

درمان اعتیاد به فیلم پورن چگونه است.
درمان اعتیاد به فیلم پورن

اعتیاد به فیلم پورن نیز مانند سایر اعتیادها یک بیماری محسوب می‌شود و فرد مبتلا به آن باید تحت درمان قرار گیرد. معمولاً از روش‌های مختلفی برای درمان این نوع اعتیاد استفاده می‌شود که گاهی به‌تنهایی و گاه به‌صورتی ترکیبی می‌توانند در درمان این اختلال مؤثر باشند.

در مجموع روش‌های درمانی برای اعتیاد به پورن عبارت‌اند از:

فیلترشکن یا هر ابزار برقراری دسترسی را حذف کنید

اولین گام برای درمان اختلال اعتیاد به پورن، حذف فیلترشکن‌ها یا ابزارهای دسترسی به این ویدیوها است. اگر با گوشی، کامپیوتر، لپ تاپ یا تبلت و از طریق آی‌دی ایمیل خود به سایت‌های پورنوگرافی وارد می‌شوید، بهتر است رمز ایمیل خود را به یکی از اعضای خانواده خود دهید تا به خاطر خجالت کشیدن از آن‌ها، وارد این سایت‌ها نشوید.

برای خود یک سرگرمی ایجاد کنید

سرگرم شدن با تفریحات سالم یکی از راه‌های مؤثر برای درمان این عادت نادرست است. سعی کنید در وقت‌های آزاد خود ورزش کنید یا به یادگرفتن یک حرفه مشغول شوید.

جای خواب خود را تغییر دهید

اگر معمولاً شب‌ها هنگام خواب و در اتاق خود به تماشای این فیلم‌ها می‌نشینید، سعی کنید جای خواب خود را به طور موقت تغییر دهید و در کنار سایر اعضای خانواده بخوابید. این کار باعث می‌شود بستر تماشای پورن برای شما فراهم نشود و کمتر به تماشای آن بپردازید.

خود را وادار به رابطه جنسی واقعی کنید

اگر تاکنون به دلیل اعتیاد به فیلم مستهجن تمایلی به ایجاد رابطه جنسی واقعی نداشته‌اید، برای ترک فیلم پورن سعی کنید خود را وادار به برقراری رابطه جنسی واقعی کنید. شاید در ابتدا برقراری این رابطه برای شما لذت‌بخش نباشد ولی به‌مرور زمان سبب ترک اعتیاد به پورن می‌شود.

در جلسات گروهی ترک اعتیاد به پورنوگرافی شرکت کنید

باتوجه‌به تبدیل‌شدن این مسئله به یک مشکل وسیع در سطح جامعه، در محیط‌های مجازی فضاهای گفتگو برای افرادی که دوره ترک خود را طی می‌کنند یا در این راه موفق شده‌اند به وجود آمده است. شرکت در این جلسات باعث می‌شود بر ترس و خجالت از اعتیاد خود غلبه کنید و با استفاده از تجربه‌های مشابه، به درمان مشکل خود اشتیاق بیشتری نشان دهید.

از یک روان‌درمان کمک بخواهید

گاهی روش‌های فوق به‌تنهایی در درمان این مشکل مؤثر نیستند. به همین دلیل فرد مبتلا به راهنمایی‌ها و مشاوره یک فرد آگاه نیاز دارد. کمک‌گرفتن از مشاورهای مربوط می‌تواند در ترک این عادت تأثیر بسیار زیادی داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lzxe4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عوامل اعتیاد به فیلم پورن