تاریخ انتشار: 1398/07/01 18:28
کد خبر: 86936

عبدی: نگران من نباشید، وارد حواشی نمی‌شوم

بازیکن گمنام پرسپولیس در حضور چند دقیقه‌ای خود بزرگترین تاثیر را در سرنوشت بازی به جا گذاشت تا اکنون در آسمان‌ها سیر کند.

شاید خیلی از هواداران پرسپولیس حتی پیش از اعلام لیست بازیکنان این تیم از سوی کالدرون از قرار داشتن نام بازیکنی به اسم مهدی عبدی در تیم خود نیز آگاه نبودند و تصور حضور او در دربی به عنوان سومین تعویض کالدرون را هم نمی‌کردند؛ با این حال بازیکن جوان سرخ‌پوشان در حضور چند دقیقه‌ای خود در ترکیب کاری کرد که ستاره‌های میلیاردی در انجام آن در هر دو تیم نیز ناکام مانده بودند. او یک گل زد و باعث شد تا علی کریمی نیز با کارت زرد دوم از زمین اخراج شود.

در اولین دربی و حضورت در پرسپولیس موفق شدی یک پیروزی بزرگ را با تاثیرگذاری خودت جشن بگیری. درباره این بازی صحبت می‌کنی؟
خدا را شکر می‌کنم که در این بازی برنده شدیم و توانستیم هواداران را خوشحال کنیم. با اینکه بازی تا دقایق آخر مساوی پیش می‌رفت ولی می‌دانستم برنده می‌شویم و سایر اعضای تیم روی نیمکت هم به این موضوع امیدوار بودند و خوشحالم که این اتفاق در نهایت افتاد و 3 امتیاز مهم را گرفتیم.

کمتر کسی تصور حضورت در این بازی را داشت. خودت چقدر امیدوار بودی که کالدرون این شانس را به تو بدهد؟
نمی‌دانستم قرار است در این بازی به میدان بروم. ما در تمرینات همه به یک شکل تمرین می‌کنیم و به آن صورت نیست که بازیکنان تا قبل از بازی بدانند در ترکیب هستند یا نه و اینکه کدام نفرات قرار است به عنوان یار تعویضی به زمین بیایند و شرایط بازی تعیین می‌کند.

وقتی دستور تعویض را از کالدرون گرفتی، چه احساسی در استادیوم آزادی داشتی؟ فکر می‌کردی بتوانی تاثیری از خودت بگذاری؟
حس خیلی خوبی داشتم و این احساس بی‌نظیر بود و پیش از این در زندگی‌ام آن را تجربه نکرده بودم. اصلاً استرس و احساس این شکلی نداشتم و فضای ورزشگاه باعث ترس من نشد و همه‌اش انرژی مثبت و احساس خوب بود. با انگیزه وارد زمین شدم و دوست داشتم به بهترین شکل در دقایق باقیمانده توان خودم را در زمین بگذارم و به نتیجه برسیم.

در مورد صحنه گل هم صحبت کن. در مسیر ترابی قرار داشتی و اینکه شانس پاس دادن به تو برسد غیرقابل پیش بینی بود.
مهدی ترابی پاس خوبی به من داد و در موقعیت خوبی قرار گرفتم. برای تصمیم‌‌گیری کمی معطل کردم و فکر کنم علیپور در آن صحنه موقعیت خوبی داشت و می‌خواستم به او پاس دهم ولی ترابی فریاد زد و به من گفت شوت بزن و من هم مستقیم به سمت دروازه شوت زدم و خدا را شکر توپ وارد دروازه شد.

اما با توجه به برخورد توپت به تیرک دروازه، حرف و حدیث درباره این گل زیاد است و می‌گویند گل باید به اسم گلر استقلال و حسینی ثبت شود.
خیلی مهم نیست و مهم این است که پرسپولیس بازی را برد ولی فکر می‌کنم گل باید به نام من ثبت شود. همین که هواداران پرسپولیس خوشحال شدند و یک روز فوق العاده را در آزادی و هرجای دیگری که بودند پشت سر گذاشتند برای ما بازیکنان بهترین حس دنیاست و کافی است.

اینکه می‌گویند قبل از بازی خواب گلزنی در دربی را دیده بودی، ماجرایش چیست و آیا فکرش را می‌کردی در این بازی موفق به ثبت گل شوی؟
واقعاً فکرش را نمی‌کردم که حتی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شوم چه برسد به اینکه گلزنی کنم. ولی چند روز قبل از بازی خواب دیده بودم که دقیقاً 10 دقیقه آخر وارد زمین می‌شوم و گل می‌زنم. خوابی هم که دیدم از همان ناحیه توپ را وارد دروازه کردم. این را قبل از بازی به هرکسی گفتم به من می‌خندید ولی به واقعیت پیوست. امید عالیشاه هم قبل از ورودم به زمین گفت که می‌روی داخل و گل می‌زنی و خوشحالم این اتفاق افتاد. واقعا برخورد بازیکنان و کادرفنی و روحیه‌ای که قبل از حضورم در زمین دادند خیلی رویم تاثیر گذاشت.

درباره آن ویدئو که به عنوان هوادار پرسپولیس در آزادی حضور داشتی هم صحبت کن.
آن روز در ورزشگاه بودم و بابت گلزنی علیپور مشغول خوشحالی بودم. الان همه وقتی به یک تیمی می‌روند می‌گویند از بچگی طرفدار آن تیم بودیم و کسی حرفشان را باور نمی‌کند ولی خدا را شکر که در مورد من سندش وجود دارد که تا قبل از آمدن به پرسپولیس طرفدار این تیم بودم.

ولی اینکه یک روز طرفدار پرسپولیس باشی و یک روز به عنوان زننده یکی از حساس‌ترین گل‌های این تیم مورد تشویق همان سکوها قرار بگیری، جالب توجه است.

اصلاً تصورش را نمی‌کردم و چنین روزی را نمی‌دیدم ولی خدا را شکر مسیرم به شکلی جلو رفت که در حال حاضر در این جایگاه قرار دارم. تا قبل از این گل که اصلاً هیچکس من را نمی‌شناخت و کسی نمی‌دانست بازیکن پرسپولیس هستم و بعد از این گل بود که کمی نامم پخش شده است و هنوز هم برخوردی با هواداران نداشته‌ام. فقط دوستان و نزدیکان به من تبریک گفتند و پیام‌های محبت آمیزی هم برایم ارسال شده که به من لطف دارند.

بحث دیگری هم درباره تو وجود دارد این است که اکنون در این سن به یکباره به شهرت و محبوبیت زیادی رسیدی و شاید مسیرت با حواشی و ... همراه شود.
جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که خودم به خوبی از خودم مراقبت می‌کنم و در این راه از بزرگتر‌هایی هم مشورت می‌گیرم که خدای نکرده مسیرم را کج نروم. سعی می‌کنم از فضای مجازی دوری کنم و کمتر سراغ آن بروم تا وارد حاشیه نشوم. خدا را شکر در تیم بازیکنان خوب و بزرگ زیادی داریم و من هم اگر فرصتی در اختیارم قرار بگیرد همه تلاشم را می‌کنم بازیکن مفیدی برای تیم باشم.

تاثیر زیادی در همان دقایق کوتاه حضورت داشتی و علاوه بر گل حریف را هم 10 نفره کردی.
بله علی کریمی در برخورد با من کارت دوم را گرفت و اخراج شد. جای استوک‌های او هنوز روی پایم وجود دارد و واقعاً من را زد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lzzq8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بیرانوند: استرسی که در دربی دارم، در جام‌جهانی نداشتم