تاریخ انتشار: 1396/10/03 17:25
بازیکن خیبر خرم آباد در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 167887

رضا شرفی: مسئولین می‌آیند با خیبر عکس یادگاری می‌گیرند و می‌روند/ برخی بازیکنان کرایه ندارند تا بیایند سر تمرین!

بازیکن تیم فوتبال خیبر خرم آباد از مشکلات عدیده این باشگاه پرده برداشت.
رضا شرفی: مسئولین می‌آیند با خیبر عکس یادگاری می‌گیرند و می‌روند/ برخی بازیکنان کرایه ندارند تا بیایند سر تمرین!

 ماحصل گفتگو با رضا شرفی بازیکن تیم فوتبال خیبر خرم آباد را در ذیل می‌خوانید:

* خیبر اوضاع خوبی ندارد و سه هفته است که تمرین نداریم و برای هیچکس هم مهم نیست. یکی از نمایندگان مجلس چند ساعتی بالاسر تیم بود و عکس یادگاری هم گرفت و صحبت هایی هم شد و ما فکر می کردیم همه چیز درست می شود ولی بعد از این که رفتند دیگر خبری نشد.

* احساس میکنم بحث بومی و غیربومی است. تا فصل پیش که مربی غیربومی بود همه شرایط خوب بود ولی این فصل اصلا اوضاع خوبی نداریم. به نظر من هزینه هایی که سال پیش برای گرفتن تولد و جلسات در تیم ما گرفته شد خرج این فصل ما را می دهد. تیمی که بدون هیچ دریافتی در بالای جدول قرار دارد حتی لباس مناسب هم ندارد.

* همیشه صحبت از این می شود که شرایط را برای جوانان خوب کنیم. پس چرا الان کسی حمایت نمی کند؟! اگر این تیم برود کنار 40 جوان بیکار می شوند، این تیم آینده فوتبال خرم‌ آباد است، الان نوجوانان و جوانان خرم آباد و لرستان تمرین می کنند که برسند به جایگاه ما وقتی این تیم نباشد، الان تلاش آن ها هم بی فایده می شود. امیدوارم مسئولین خرم آباد به فکر جوانان این شهر و استان باشند.

* تیم های دیگر هزینه می کنند تا بالای جدول باشند، ولی خیبر با این شرایط و یک بازی کمتر بالای جدول است. من یک سال و نیم است که از خیبر پولی نگرفته ام، این فصل حتی هزارتومان هم دریافتی نداشتیم. بازیکنان چیز زیادی نمی خواهند، ما به یک ناهدحقوق هم قانع هستیم، مدیرعامل باشگاه هم تنها است.

* به نظر من رفتن آقای بهاروند از فوتبال لرستان علت نابودی این فوتبال است. تا زمانی که ایشان بودند اوضاع خوب و از زمانی که رفتند، فوتبال لرستان دارد نابود می شود.

* 10-12 بازیکن شهرستانی داریم که 3-4 ماه است در اتاق 12 متری دارند زندگی می کنند. اگر در شهرهای خودشان کارگری هم می کردند تا الان درآمدی داشتند ولی این جا کسی به آن ها هم توجه نمی کند، که بدون هیچ دریافتی دارند برای خرم آباد بازی می کنند.

* هواداران خیبر همیشه و در همه شرایط از ما حمایت کردند و تعدادی از آن ها همیشه در بازی های خارج از خانه هم حمایت می کنند از خیبر، به آن ها قول می دهم که اگر کمی از این تیم و بازیکنان حمایت کنند، این تیم لیگ یکی می شود. بعضی از بازیکنان کرایه ندارند بیایند سر تمرین. امیدوارم مسئولین به فکر این تیم باشند، چون دلخوشی جوانان خرم آباد و لرستان است.

مصاحبه: امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o9qdl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهرداد خادمی: از هر لحاظ که فکرش را بکنید مشکل داریم/ چندین پیشنهاد خوب داشتم اما بخاطر شهرم پاسخ منفی دادم
پاس حریف قدرتمندی است اما خیبر برای پیروزی به میدان می‌رود؛

بررسی اجمالی پرقدرترین خطوط حمله لیگ دو
اختصاصی| شهرداری بندرعباس در جایگاه دوم؛

شهرداری فومن مقابل خیبر به میدان نخواهد رفت
اختصاصی| به دلیل مشکلات مالی؛

توپ خانه خیبری‌ها در صدر، اروند در جایگاه دوم
نگاهی آماری به بهترین و بدترین خط حمله؛