تاریخ انتشار: 1396/08/25 16:44
کد خبر: 173515

خرید دروازه بان برای تراکتور، اولویت اول گل محمدی/ دروازه‌بان خارجی در فهرست انتظار

خرید دروازه بان برای تراکتور، اولویت اول گل محمدی/ دروازه‌بان خارجی در فهرست انتظار

با توجه به‌اینکه یکی از نیازهای اساسی باشگاه تراکتورسازی تبریز داشتن یک دروازه‌بان باتجربه و شش دانگ است، همه منتظر جذب دروازه‌بان جدید این تیم هستند. بعد از جدایی محمدرضا اخباری دروازه‌ای تراکتور رنگ آرامش را ندید و فرزین گروسیان نتوانست خودش را به‌عنوان دروازه‌بان اول ثابت کند. این دروازه‌بان یک نیم فصل فرصت داشت تا با درخشش در تراکتورسازی آینده خود را برای همیشه بیمه کند، اما این اتفاق رخ نداد. بدین ترتیب خرید دروازه‌بان برای گل‌محمدی در اولویت قرار گرفت.

 

بیرانوند جرقه بود

جرقه اصلی  برای جذب دروازه‌بان تراکتورسازی زمانی زده شد که بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس اعلام کرد می‌خواهد سرباز شود. با این حال باشگاه تبریزی با صراحت اعلام کرد که به‌رغم تماس بیرانوند با باشگاه تراکتورسازی و ابراز تمایلش برای پیوستن به این باشگاه، تراکتورسازی قصد خرید این بازیکن را ندارد. به این ترتیب پرونده تراکتوری شدن بیرانوند خیلی زود بسته شد.

 

شیخ ویسی  بین عقل و احساس گیر کرد

در حال حاضر جدی‌ترین گزینه نزدیک به تراکتور وحید شیخ ویسی است. او در مصاحبه های ضدونقیض‌اش از دلسوزی برای استقلال خوزستان و البته تمایل برای رفتن به تراکتورسازی صحبت کرده است! به‌نظر می‌رسد در صورتی که همه چیز طبق روال عادی پیش برود، شیخ ویسی را زمستان فصل جاری در تبریز ببینیم مگر اینکه خوزستانی‌ها برای حفظ این دروازه‌بان تلاش کنند و یا گزینه‌ای بهتر به تور تراکتوری‌ها در این پست بخورد.

 

دروازه‌بان خارجی در فهرست انتظار

انتخاب دروازه‌بان خارجی گزینه دیگری است که تراکتوری‌ها نیم نگاهی به آن دارند و طبق اخباری دریافتی از منابع آگاه باشگاه تبریزی در صورتی که گزینه مناسبی را در این پست از میان بازیکنان خارجی پیدا کند، قید دروازه‌بانان ایرانی را می‌زند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o9r7g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شیخ ویسی: از طریق رسانه ها فهمیدم که گزینه مدنظر تراکتورسازی هستم