تاریخ انتشار: 1396/10/17 19:32
کد خبر: 165787

هفته هجدهم لیگ یک؛ همه چیز به کام مهابادی!

تغییر و تحول روی نیمکت دو تیم برق شیراز و نساجی مازندران با نتایج متفاوتی همراه بود.
هفته هجدهم لیگ یک؛ همه چیز به کام مهابادی!

 برق نوین شیراز که در نیم فصل اول موفق شده بود تحت هدایت داود مهابادی در قامت مدعی صعود لقب گیرد، در نیم فصل باتوجه به مشکلات مالی دچار تغییرات شد. مهمترین تغییر روی نیمکت این تیم شکل گرفت که داود مهابادی که سابقه صعود به همراه گل گهر به لیگ برتر را داشت، جای خود را به اسماعیلی داد و خود برای شکل دادن رویای صعود دیگر راهی نساجی مازندران شد. 

برق شیراز این بار با تغییرات شکل گرفته در زمین خانگی خود و در شرایطی که داور هم با آنها مهربان بود، تن به تساوی بدون گل مقابل تیم ده نفره ملوان داد و در سمت مقابل اما داود مهابادی یک پیروزی شیرین مقابل ایرانجوان بوشهر ثبت کرد تا شرایط صعود برای پرشورهای قائمشهری دست یافتنی تر شود.

هفته هجدهم را باید برای مهابادی هفته‌ای خوش یمن تلقی کنیم. آنها علاوه بر آنکه یک پیروزی ارزشمند کسب کردند، بلکه فاصله خود را با رقبای اصلی کم کرده و با تساوی دو تیم نفت مسجدسلیمان و برق جدید مقابل حریفان، همه چیز برای صدرنشینی نساجی در هفته‌های آتی فراهم است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2odogg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهابادی: لیست 6-7 نفره به باشگاه داده‌ام/ بازیکنانمان در برق، پول سفر به شیراز را نداشتند/ از هواداران فقط حمایت می‌‎خواهم