تاریخ انتشار: 1396/10/18 20:39
در گفتگو با فرتاک ورزشی
کد خبر: 165639

مولایی: شخصیت جدیدی در مجموعه شکل گرفته است/ در نیم فصل بدنبال جاه طلبی بودیم

محمد مولایی بازیکن تیم خوشه طلایی ساوه از شرایط و وضعیت خود و تیمش در هفته های اخیر لیگ دسته دوم سخن می گویید.
مولایی:  شخصیت جدیدی در مجموعه شکل گرفته است/ در نیم فصل بدنبال جاه طلبی بودیم

محمد مولایی بازیکن تیم خوشه طلایی  در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی اظهارکرد: شرایط تیم با اضافه شدن کادر فنی جدید و تزریق تفکر برنده شدن به تیم، شخصیت جدیدی در مجموعه شکل گرفته که فقط بدنبال صعود هستیم و این تنها هدف تیم ما است، درسته که دور رفت بخاطر کم تجربگی امتیازات زیادی رو از دست دادیم اما حالا به ثبات رسیدیم و فقط بدنبال گرفتن حداکثر امتیازات هستیم.

*در دو هفته اخیر با دو تیم کاملا متفاوت بازی کردیم، در فومن و در زمین تیم اول و بدون باخت خانگی موفق شدیم با ارائه یک بازی منطقی و پیاده کردن تفکرات کادرفنی به پیروزی برسیم و در بازی دوم هم درخانه به مصاف کیمیا فرآیندی رفتیم که برای بقا بسیار انتحاری بازی کرد و در حالی که بازی گره خورده بود خداروشکر توانستیم به 3 امتیاز بازی برسیم، گلی رو هم که در این بازی زدم تقدیم میکنم به آقای عاشوری و امیدوارم این هدیه رو در روز تولدشون از من بپذیرند.

* در نیم فصل بدنبال جاه طلبی بودیم، افکار و اهداف بلند پروازانه ای را دنبال میکردیم، به همین خاطر باشگاه ابتدا دو مربی نامدار رو جذب کرد که کار کردن با آن ها بسیار لذت بخش است، سپس با جذب بازیکن در نقاطی که ضعف داشتیم تیم یکدست شد، در نهایت با رفتن به اردوی کیش سخت تلاش کردیم تا دور برگشت حداکثر امتیازات رو جمع آوری کنیم.

*گل زدن همیشه جذاب و شیرین است، بخصوص برای مدافعان که کمتر در موقعیت زدن گل قرار میگیرند، خداراشکر میکنم که تلاش تمام بازیکنان توسط من به ثمر نشست و خوشحالم که سهم کوچکی در این پیروزی داشتم.

*تشکر میکنم از مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه که سر وقت به تعهدات مالی عمل میکند و ما دغدغه ای بابت این مساله نداریم، و از دیگر عزیزانی که برای موفقیت تیم تلاش می کنند تشکر می کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2odorv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسین جودکی: از خریدهای خوشه طلایی تعجب خواهید کرد/ شک ندارم به لیگ یک صعود می‌کنیم
بازیکن خوشه طلایی ساوه در گفتگو با فرتاک ورزشی؛