تاریخ انتشار: 1396/11/26 11:35
اختصاصی|
کد خبر: 159939

لیگ یک/ شیب صعودی تند مس رفسنجان؛ این مس دوست‌داشتنی است!

مس رفسنجان که در این فصل، حتی به رده چهاردهم نیز سقوط کرده بود، اکنون یکی از مدعیان به شمار می‌آید.
لیگ یک/ شیب صعودی تند مس رفسنجان؛ این مس دوست‌داشتنی است!

 تیم خوب و باشخصیت مس رفسنجان، در نیم فصل دوم بسیار هماهنگ بوده و تک تک حریفان را از دم تیغ بران خود عبور داده است. علی سامره در شهر خود، تیمی ساخته که اکنون مردم رفسنجان شیفته آن شده‌اند و با انتظار پیروزی، وارد ورزشگاه می‌شوند.

مس رفسنجان در نیم فصل دوم با پیروزی 1-0 خانگی مقابل تیم خونه به خونه استارت زد. بردی که سبب استعفای نکونام از تیم بابلی شد و آغازی بود بر اوج‌گیری یک استقلالی دیگر در لیگ یک یعنی علی سامره. سامره گرچه در اراک مقابل آلومینیوم صفر - صفر کرد اما هفته بعدش در رفسنجان، فجر مدعی را 2-1 شکست داد.

مس در هفته بیست و یکم مقابل تیم شهرداری ماهشهر به تساوی 1-1 دست یافت اما در هفته بیست و دوم و بیست و سوم، دو پیروزی پیاپی کسب کرد که سبب شد آنها را به رده هفتم بیاورد و به تا رده چهارم جدول، تنها 3 امتیاز اختلاف دارند.

این مس که توسط علی سامره بنا شده است، دوست‌داشتنی‌تر از قبل شده است. گرچه همین تیم مس در نیم فصل اول مورد انتقاد منصفانه بود، اما اکنون با رفع آن نقطه ضعف‌ها، تیم باشخصیتی شده است و حداقل اگر تیم مدعی در این فصل نباشد، یقینا می‌تواند موجب آبروداری فوتبال کرمان در لیگ یک شود و رتبه‌ای به مراتب بهتر از مس کرمان و گل گهر سیرجان کسب کند.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2odrnq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک/ هشدار برای سامره؛ دیپورتی‌ها را خط بزن!
اختصاصی|

لو رفت؛ اشتباه سامره مقابل بادران مشخص شد
اختصاصی| بیرون کشیدن بهترین بازیکن، به چه دلیل؛

خواسته بازیکنان مس رفسنجان؛ سامره باید بماند
اختصاصی| حمایت قاطعانه بازیکنان مس از سرمربی؛