تاریخ انتشار: 1396/10/21 20:46
اختصاصی|
کد خبر: 165196

لیگ یک/ اشتباه سامره؛ هدف از فروش دو مهاجم مس رفسنجان چه بود!

علی سامره در نقل و انتقالات نیم فصل، چندان پر سر و صدا ظاهر نشد.
لیگ یک/ اشتباه سامره؛ هدف از فروش دو مهاجم مس رفسنجان چه بود!

 درحالی که تیم‌های مدعی این فصل از رقابت‌های لیگ یک بازیکنان قابلی را در نقل و انتقالات نیم فصل به تیم خود اضافه کردند و اولویت اصلی اکثر تیم‌ها، تقویت خط حمله بود، سامره در اقدامی عجیب مهاجمانش را فروخت تا با مشکلی بزرگ رو به رو شود.

مس رفسنجان مقابل تیم خونه به خونه گرچه با گل سجاد حیدری موفق به کسب سه امتیاز بازی شد، اما بانظر اکثر کارشناسان، حداقل حق تیم بابلی، تساوی در این بازی بود. مس رفسنجان توسط بازیکنی به گل رسید که پست وی هافبک راست بود و تک مهاجم مس در این بازی، محمدحسین کریم زاده بود که پست اصلی وی، هافبک چپ است نه مهاجم نوک.

سامره در نقل و انتقالات نیم فصل حمید غلامی را به آلومینیوم اراک و امیرحسین موسی زاده را به نفت مسجدسلیمان فروخت تا از نظر اقتصادی، برای مس سودآور باشد اما اگر به لیست بازیکنان مس نگاهی بیاندازیم، درخواهیم یافت که اکنون فقط این تیم یک مهاجم نوک تخصصی در تیمش دارد.

بهرام رشیدفرخی تنها مهاجمی است که اکنون در تیم مس رفسنجان توپ می‌زند و چنانچه وی مصدوم و یا محروم شود، باید گفت که جانشینی برای این بازیکن در تیم مس وجود ندارد. اینکه هدف از فروش دو مهاجم مس توسط سامره چه بود بحثی جداست که زمان خودش را می‌طلبد اما سئوال اصلی هواداران مس اکنون این است که جانشین این بازیکنان، چه کسانی هستند و غایت هدف سامره در پست مهاجم، چه بازیکنانی هستند!

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45wbed

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی صنعتی‌ها در رفسنجان/ جدال دو استقلالی برنده نداشت
اختصاصی| نفت از شکست فرار کرد؛

لو رفت؛ اشتباه سامره مقابل بادران مشخص شد
اختصاصی| بیرون کشیدن بهترین بازیکن، به چه دلیل؛

خواسته بازیکنان مس رفسنجان؛ سامره باید بماند
اختصاصی| حمایت قاطعانه بازیکنان مس از سرمربی؛

صدای پای ربیعی در بالای جدول/ رقابت در صدر جذاب تر شد
بررسی کارنامه ربیعی تا پایان هفته سیزدهم؛