تاریخ انتشار: 1396/08/23 23:49
بررسی کارنامه ربیعی تا پایان هفته سیزدهم؛
کد خبر: 173727

صدای پای ربیعی در بالای جدول/ رقابت در صدر جذاب تر شد

بادران تهران در بازی با مس رفسنجان پیروز میدان شد تا رقابت تا بالای جدول گرم تر از قبل شود.
صدای پای ربیعی در بالای جدول/ رقابت در صدر جذاب تر شد

،هفته سیزدهم را باید برای بادران تهران و ربیعی، خوش یٌمن دانست، چرا که پیروزی برابر شاگردان علی سامره آن هم در رفسنجان و در حالی که نیمه اول را با شکست 2 بر 0 به رختکن رفته باشی، می تواند بسیار دلچسب و شیرین باشد به خصوص وقتی ببینی تیم های نفت مسجدسلیمان و برق جدید شیراز که در جدول بالاتر قرار دارند به تساوی  رسیده اند تا فاصله با آنها کم تر از قبل شود.

 

ربیعی که شرایط بسیار بدی را از هفته پنجم تا دهم تجربه کرد و صدای پای بحران را  آرام آرام در نزدیکی خود احساس می کرد، به یکباره از هفته یازدهم و در دیدار با اکسین البرز، در دقایق پایانی در خانه حریف با زدن گل دوم، بازی را به تساوی کشاند تا حداقل توانسته باشد به یک امتیاز با ارزش در خارج از خانه دست یافته و امیدوار به بازی های آینده باشد.

شاگردان ربیعی که در آخرین لحظات در برابر اکسین از شکست گریخته بودند، در هفته دوازدهم دست به کار بزرگی زدند و توانستند نساجی مازندران را که در این فصل روزهای خوبی با مهدی پاشازده پشت سر می گذارد را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند تا به یک آرامش نسبی دست یابند و نگذارند فاصله با صدر جدول بیشتر شده و با امیدواری بیشتری به بازی های آینده بیندیشند.

اوج کار ربیعی درچند هفته گذشته در بازی با مس رفسنجان رقم خورد، جایی که در نیمه اول با دو گل از حریف عقب افتاد و با توجه به بازی در خانه حریف، کم تر کسی فکر می کرد ربیعی و شاگردانش بتوانند دوباره به بازی برگردند ولی این گونه نشد و تعویض طلایی محمد ربیعی جواب داد و حضور قائد اسلامی خواه، کفه ترازو را در نیمه دوم به سود این تیم سنگین نمود تا در نهایت با زدن سه گل، به یک پیروزی با ارزش برسد و به امتیاز 23 رسیده و در رده چهارم جدول بایستد.

بادران در هفته چهاردهم نیز باید به مصاف مس کرمان برود و با این تیم که در حال حاضر 21 امتیاز اندوخته دارد به رقابت بپردازد و اگر بتواند در این بازی به پیروزی دست یابد که دیگر باید این تیم را یکی از مدعیان جدی دانست و رقابت با نفت مسجد سلیمان در هفته شانزدهم، اوج حساسیت بین دو تیم مدعی صعود به لیگ برتر خواهد بود.

بادران

کارنامه ربیعی و شاگرداشن را باید تا پایان هفته سیزدهم به سه بخش تقسیم نمود. بخش اول تا پایان هفته چهارم که با 10 امتیاز در اوج بود و کمی غرور به آنها و تصور این که تیمی یارای رقابت با آنها را ندارد، شرایط را زا هفته پنجم برای آنها دگرگون نمود.

بخش دوم کارنامه ربیعی را باید بین هفته پنجم تا دهم در 6 بازی دنبال نمود که تنها توانستند 6 امتیاز اندوخته برای خود جمع کنند تا بحران را در نزدیکی خود احساس نمایند، تا جایی که عدم نتیجه گیری در چند هفته متوالی، شرایط تیم را بسیار بد کرده و ناخواسته وارد فضایی شدند که نباید می شدند و البته برخی اشتباهات بچگانه از سوی عوامل، منجر به رفتن تیم به حاشیه گردید که باید می توانستند آن را مدیریت کنند که متاسفانه از آن بی بهره بودند.

بخش سوم کارنامه ربیعی و شاگردانش را باید از هفته یازدهم به بعد دنبال نمود به طوری که از سه بازی گذشته خود 7 امتیاز اندوخته پیدا کردند تا باز هم روزهای خوش را در نزدیکی خود احساس کنند و این که تا هفته چندم این خوشی ها ادامه داشته باشد، بستگی به خود آنها خواهد داشت.

در حال حاضر در جدول لیگ یک تا پایان هفته سیزدهم، نفت مسجدسلیمان با هدایت محمودفکری به تنهایی و با 30 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و بدنبال او نساجی مازندران با 26 امتیاز و برق جدید شیراز با 24 امتیاز قراردارند و در نهایت نیز بادران قرار دارد که با 23 امتیاز در رده چهارم ایستاده است و چشم انتظار چهار بازی حساس تا پایان نیم فصل خواهد بود.

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48xzvn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باخت مس رفسنجان مقابل بادران؛ فرمول ربیعی در کویر جوتب داد!
کام‌بک فوق‌العاده پایتخت‌نشینان در روز خوب مس؛