تاریخ انتشار: 1396/08/01 20:00
سرمربی مس رفسنجان در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 176821

علی سامره: تمام تلاشمان را می‌کنیم جزو 5 تیم برتر لیگ باشیم/ به زودی نام برخی افراد سودجود را اعلام می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درخصوص برخی مسائل این تیم، سخن گفت.
علی سامره: تمام تلاشمان را می‌کنیم جزو 5 تیم برتر لیگ باشیم/ به زودی نام برخی افراد سودجود را اعلام می‌کنم

 مس رفسنجان پس از دو سال ناکامی در شکست تیم مس کرمان، موفق شد در ورزشگاه شهدای رفسنجان، با تک گل بهرام رشیدفرخی کرمانی‌ها را در ال‌مسینو شکست دهند و به هفته‌های بعدی لیگ امیدوارتر باشند. به مناسبت پیروزی رفسنجانی‌ها مقابل کرمانی‌ها خبرنگار "فرتاک ورزشی" گفتگویی را با علی سامره سرمربی موفق و جوان این تیم داشت که با هم می‌خوانیم:

فرتاک ورزشی: نظرتون راجب بازی با مس کرمان چیست؟

بازی نفس گیری بود. نیمه اول ما نتوانستیم بازی دلخواه خودمان را به معرض نمایش بگذاریم که بخاطر حساسیت دربی بود که روی بازیکنان ما تاثیر گذاشته بود و در مقابل، توپ و میدان در نیمه اول اکثر دقایق دست کرمان بود ولی نیمه دوم و با تغیر سیستم توانستیم سوار بازی شویم و موقیتهای خوبی را هم خلق کردیم که خدارو شکر یکی از آنها تبدیل به گل شد و در نهایت پیروز بازی شدیم.

فرتاک ورزشی: با توجه به اینکه اولین دربی کرمان را تجربه کردید، چه حال و هوایی داشت؟

طبیعی بود که چه در داخل زمین و چه در بیرون زمین هیچ کدام از تیمها تحت هیج شرایطی دوست نداشتند حتی بازی مساوی شود چه برسد به باختن. خدارو شکر در مجموع بازی خوبی شد و از اینکه پیروز شدیم، بسیار خوشنود هستم.

فرتاک ورزشی: آیا قبل از بازی با مس از سوی باشگاه اولتیملتومی گرفته بودید؟

به نظر شما تیمی که تا الان یک باخت داده و از بقیه بازیها امتیاز گرفته کسی اولتیماتوم میده؟ به نظرم به جوک بیشتر شبیه است و آنهایی که به این تفکر در مورد مس رفسنجان رسیدند، کسانی بودند که اینجا را محل کسب درآمد خود تبدیل کرده بودند و الان دستشان کوتاه است. این افراد به دنبال موفقیت تیم نه امسال، بلکه در سالهای قبل نیز نبودند و جز خیانت کردن به این شهر، چیزی را به جا نگذاشتند و چند نفری هم هستند نزدیک باشگاه و دستشان هم تقریبا رو شده که به وقتش از همین تریبون شما؛ به مردم رفسنجان معرفی شان خواهم کرد که تعدادشان به انگشت های دست نمی رسد که امیدوارم تفکراتشان را عوض کند و هدف واقعیشان، کمک کردن به باشگاه باشد در غیر این صورت، مردم رفسنجان باید این دوستان به ظاهر دوست دار این فوتبال را بشناسند.

فرتاک ورزشی: نظرتون در مورد لیگ یک چیست؟ آیا تصور چنین لیگی را داشتید؟ از تصورات شما بالاتره یا پایین تر؟

لیگ یک در حال پوست اندازی جدیدیست که زمان بر است. با توجه به اینکه اکثر تیمها را به بازیکنان جوان و با انگیزه آوردن و همینطور پوست اندازی در حیطه مدیریت و مربیان جوان و با انگیزه صورت گرفته است، میتوانم بگویم که سطح لیگ یک نسبت به سالهای گذشته در حال رشد است. شما از نوع بازی تیمها و جدول میتوانید بهتر قضاوت کنید و همینطور رشد تیم های لیگ یک در جام حذفی هم گویای این مطلب است.

فرتاک ورزشی: نظم بازی ها چطور بوده است؟

تا الان با نظم انجام شده که جا دارد از مسئولین مربوطه تشکر کنم.

فرتاک ورزشی: آینده تیمتان را چگونه میبینید؟

ما با توکل به خدا تمام تلاشمان را انجام میدهیم جزو پنج تیم اول باشیم.

فرتاک ورزشی: یکی از جوان‌ترین تیمهای لیگ هستید. آیا بازی دادن به بازیکنان جوان را در ادامه هم خواهیم دید؟ چرا که اغلب، آسیب رسان هم بوده این موضوع اما شما روی اصول خود پا نذاشتید؟!

آینده مال این جوانهاست. تا الان به نظرم با اهداف کوچکی فوتبال را دنبال میکردند و کمتر مربی به این جوانان توجه میکرد. من وظیفه دارم که بستر را برای جوانانی که لیاقت دارند و با تلاش مصاعف به تمرینات خود توجه میکنند و با تمرکز بیشتر و بهتر نسبت به گذشته کار میکنند، این بستر برای رشد این عزیزان محیاست و با صبوری میتوانند از فوتبال و توانایی خود دفاع کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x6yjb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی مس رفسنجان در ال‌مسینو/ سامره مچ نخعی را خواباند
پیروزی مس رفسنجان مقابل مس کرمان؛

در حق علی سامره اجحاف شده است!
بیانیه باشگاه مس رفسنجان؛