تاریخ انتشار: 1396/08/22 15:29
اختصاصی| نارنجی‌پوشان به هم رسیدند؛
کد خبر: 173945

پیش بازی مس رفسنجان-بادران؛ خاطرات خوب ربیعی در رفسنجان تکرار می‌شود؟!

تیم های مس رفسنجان و بادران تهران از سری مسابقات لیگ یک از هفته سیزدهم در ورزشگاه شهدای مس به مصاف هم خواهند رفت.
پیش بازی مس رفسنجان-بادران؛ خاطرات خوب ربیعی در رفسنجان تکرار می‌شود؟!

ایم های بادران تهران ومس رفسنجان در  حالی در هفته سیزدهم به مصاف هم می روند که سرمربیان هر 2 تیم تنها به پیروزی در این بازی می اندیشند و همنی می تواند زیبایی های این بازی را دو چندان نماید.

مس رفسنجان که نتایج نوسانی زیادی را کسب کرده است، در طول هفته گذشته تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته است و آماده تقابل با بادران است. این دو تیم، فصل قبل دو بار به مصاف هم رفتند که یک پیروزی برای بادران ثبت شد و یک بازی نیز به تساوی انجامید.

شاگردان علی سامره، درحالی به مصاف نارنجی‌پوشان تهرانی خواهند رفت که در دوازده بازی اخیر خود در لیگ، 3 پیروزی و 4شکست و در 5 بازی نیز مقابل حریفان خود به تساوی دست یافتند و یا 14 امتیاز در رده دوازدهم جدول ایستاده اند و دوست دارند با پیروزی در این بازی، شرایط خود را در جدول بهبود بخشند. یاران سامره، تاکنون در بازی های گذشته 9 گل زده‌اند و 10 گل نیز دریافت کرده‌اند.

در مقابل اما بادران تهران شرایط متفاوتی را با محمد ربیعی تجربه می‌کند. آنها با پیروزی که مقابل نساجی داشتند، روحیه فراوانی برای بازی با مس رفسنجان دارند و قطعا پیروزی بادران در این بازی می‌تواند مجددا این تیم را در زمره مدعیان قرار دهد. یاران ربیعی از 12 بازی اخیر خود در لیگ، 5 پیروزی و 5تساوی و دو شکست ثبت کرده‌اند و موفق شدند 16 گل بزنند و در مقابل 9 گل نیز از حریفان خود دریافت کرده‌اند. چنانچه بادران بتواند در بازی با مس گل بزند، پنجاهمین گل آنها در دومین فصل حضورشان در لیگ یک ثبت خواهد شد.

این دو تیم در فاز هجومی و دفاعی شرایط کاملا متفاوتی دارند. خط حمله مس رفسنجان به غیر از دو بازی، دیگر موفق نشده بیش از یک گل وارد دروازه حریفان کند و در مقابل بادران با 16 گل زده، پس از نفت مسجدسلیمان و مس کرمان خطرناک‌ترین خط حمله لیگ را برخوردار است. آمار بادران در خط دفاعی نیز به مراتب بهتر از مس است.

ترکیب احتمالی دو تیم؛

مس رفسنجان: سعید ابراهیم پور - حامد محمودی - محسن ورزکار - عباس کاظمیان - کاظم حیات منش - امیر خدامرادی - علی اکبر حیدرنیا - جواد مولایی - محمدحسین کریم زاده - حسین رسولی - امیرحسین موسی زاده

بادران: مهدی اسلامی - وحید فارغ - ابراهیم کریمی - امید نظامی پور - روح اله نعمتی - محمد آبشک - امیر میربزرگی - مهرداد رضائی - سعید واسعی - قائم اسلامی خواه - محمود تیغ نورد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x6bjw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی بدون گل بادران و مس رفسنجان؛ 90 دقیقه فوتبال بد!
سرد و کاملا کسل کننده؛