تاریخ انتشار: 1396/01/27 21:16
اختصاصی| هفته سی و دوم لیگ یک؛
کد خبر: 216630

پیش بازی مس رفسنجان - بادران؛ تقابل نارنجی پوشان در رفسنجان

در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور در هفته سی و دوم این رقابت ها دو تیم بادران و مس رفسنجان به مصاف هم می روند .
پیش بازی مس رفسنجان - بادران؛ تقابل نارنجی پوشان در رفسنجان

به گزارش فرتاک ورزشی، نارنجی پوشان مس رفسنجان در حالی میزبان  نارنجی پوشان بادران هستند که هفته گذشته در دیداری زیبا و جذاب تن به شکست دو بر یک برابر ملوان دادند ، شاگردان میشو که در نیم فصل اول رقابت ها نتایج نسبتا خوبی را بدست آورده بودند نتوانستند این روند را در نیم فصل دوم ادامه دهند اما در آن سوی میدان بادرانی ها نیم فصل دوم را با نتایج خوب آغاز کردند و در حال حاضر که سه هفته به پایان رقابت ها مانده است چشم به سه بازی آینده خود دارند .

شاگردان ربیعی در حالی به مصاف مس رفسنجان میروند که میتوانند با پیروزی در این دیدار سومین برد پیاپی خود را کسب کنند ، بادرانی ها در دو هفته گذشته برابر استقلال اهواز و خیبر به برتری دست یافته اند.

شاگردان میشو در تیم مس رفسنجان در پنج بازی اخیر خود 3 باخت ، یک برد و یک تساوی بدست آورده اند و در مقابل بادرانی ها در پنج بازی پایانی خود در لیگ ، دو برد و سه تساوی کسب کرده اند .

جدال تیم های نارنجی پوش لیگ دسته یک روز دوشنبه ساعت 16:45 دقیقه در ورزشگاه خانگی مس رفسنجان برگزار میشود و باید دید تیم رده پنجمی بادران در برابر نارنجی پوشان مس رفسنجان که در رتبه یازدهم جدول قرار دارند چه نتیجه ای کسب می کنند .

مس رفسنجان با 37 گل زده سومین خطه حمله برتر لیگ دسته اول است و از طرفی بادرانی ها با 19 گل خورده سومین خط دفاع برتر لیگ را یدک می کشند و بدون شک تقابل مهاجمان مس رفسنجان با مدافعان با تجربه بادران میتواند جذاب باشد .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bk6e5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشنهاد ربیعی به بهترین بازیکن مس رفسنجان!

کدام تیم‌ها صلاحیت لیگ برتری شدن را دارند؟!
اختصاصی| میلیاردرهایی که همچنان امید دارند؛