تاریخ انتشار: 1397/06/31 19:01
اعاده حیثیت مالکان سیاه جامگان؛
کد خبر: 129363

عجیب اما واقعی؛ پس از کریمی، خداداد هم دادگاهی خواهد شد؟

خداداد عزیزی سرمربی و مدیر سابق سیاه جامگانی ها صبح امروز مصاحبه تندی را علیه مالکان این تیم انجام داد و بعید نیست صحبت های جنجالی او، تنشی جدید در فوتبال خراسان را به پا کند.
عجیب اما واقعی؛ پس از کریمی، خداداد هم دادگاهی خواهد شد؟

جنجال ها و حواشی پیرامون باشگاه سیاه جامگان تمامی ندارد و صبح امروز خداداد عزیزی که مدتی است دیگر سمتی در این تیم ندارد با بیان صحبت های جنجالی علیه مدیریت سیاه جامگان آتش تازه ای برای تنش میان دو طرف برافروخت؛ خداداد امروز اعلام کرد که سیاه جامگان بیش از ده میلیارد بدهی دارد و در ابتدای ورودش به این باشگاه چنین چیزی را به او اعلام نکردند و پس از گذشت زمان خود او این مطلب را متوجه شده است و از دیدگاه خداداد همین امر سبب شده است تا این تیم مالک و یا اسپانسر جدیدی پیدا نکند. خداداد عزیزی که همیشه حواشی مختص خودش را داشته است با اظهارنظری تند علیه مدیران سیاه جامگان اعلام کرده است که آنها برای اجازه خروج محسن آقایی از تیم، 150 میلیون تومان دریافت کرده اند و رضایت داده اند اما پولی را خرج تیم نکردند و به جیب خود زدند.

صحبت های جنجالی خداداد با واکنش های تندی از سوی مدیران باشگاه سیاه جامگان به ویژه مالک این تیم مواجه شده است؛ صحبت های خداداد به حدی تنش آمیز بوده است که مدیران سیاه جامگان در تدارک تنظیم یک شکایت و اعاده حیثیت علیه خداداد هستند تا از او بخواهند ادعای واهی خود را مبنی بر اخذ پول از آقایی برای خروج از تیم اثبات کند. اتفاقی که می تواند یک جنجال بزرگ دیگر برای فوتبال ایران به پا کند؛ ساعتی نمی گذرد که اعلام شد که علی کریمی دیگر اسطوره فوتبال ایران به دلیل اتهاماتی که در برنامه نود به هوشنگ مقدس شده وارد نموده است به دادگاه فراخوانده شده است و طرح دعوی از خداداد می تواند پس از جنجالی کریمی، یک بحث داغ و جدید فوتبالی دیگر باشد.

محمدرضا عباسی که این روزها به دلیل فوت یکی از وابستگان نزدیک خود سوگوار است در گفتگویی کوتاه در پاسخ به ادعاهای خداداد عزیزی به خبرنگار ما گفت: واقعا برای فوتبال کشورمان متاسفم؛ من از ابتدای فصل بارها اعلام کردم که دیگر توان و بضاعت مالی برای هزینه در ورزش را ندارم و خانواده عباسی از ورزش خواهند رفت تا جا برای دوستان جدید باز شود اما نمی دانم چرا بازهم ادعای های عجیبی علیه ما مطرح می شود. اولا باید بگویم تیم خصوصی است و مالک آن من هستم و من می توانم در خصوص اتفاقات پیرامون تیمم تصمیم بگیرم و نه لاغیر؛ دوما محسن آقایی همچون خدا شاهد است و می تواند شهادت دهد که آیا ما به او رضایت دادیم و پول اخذ کردیم یا با مراجعه به کمیته تعیین وضعیت از او به دلیل اقدام غیرورزشی اش شکایت کردیم؟ متاسفانه این جریانات مشخص است که هدفدار وارد میدان شدند وگرنه چرا در روزی که دو اسپانسر جدید برای کمک به تیم ما وارد گود شدند باید چنین مطلبی با عنوان بدهی ده میلیاردی ما مطرح شود!؟

عباسی در ادامه صحبت هایش در خصوص رقم واقعی بدهی این تیم گفت: با رایزنی های گسترده با وکلای بازیکن خارجی شاکی از تیممان توانستیم بدهی های خارجی را جمعا به مبلغ 180 هزار دلار برسانیم و در مقابل بدهی های داخلی ما نیز حدود 700 میلیون تومان است اما تقصیر ما چیست که دلار افزایش پیدا کرده است و بدهی های خارجی ما نیز به مراتب بیشتر شده است! تازه اگر با دلار 14 هزار تومان هم بدهی های خود را حساب کنیم چیزی حدود 3 میلیارد می شود و با جمع بدهی های داخلی، حدود 3.7 میلیارد تومان بدهی داریم. واقعا برای شرافت فوتبال متاسفم که اینچنین با دروغ پردازی ها و طرح مسائل نادرست خدشه دار می  شود و شما خودتان بررسی کنید که ادعای 10 میلیارد بدهی کجاست و جمع 3.7 میلیارد بدهی کجا؟

باید دید سرانجام این تنش تازه شکل گرفته چه خواهد شد و ظرف کمتر از چند روز آیا خداداد عزیزی به عنوان دومین نفر پس از علی کریمی از جمع ستارگان اخیر فوتبال ایران به دلیل طرح اتهام علیه افراد مختلف به دادگاه خواهد رفت یا خیر؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ombjq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی کریمی لیست مازاد سپیدرود را اعلام کرد