تاریخ انتشار: 1395/12/09 21:49
اختصاصی| سرمربی ایرانجوان مطرح کرد؛
کد خبر: 226263

مفتخر: برای قائدی برنامه داریم/ پرسپولیس، گسترش فولاد، ذوب آهن و دو تیم خارجی به دنبال قائدی هستند

سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر معتقد است که باید مهدی قائدی کنترل شود تا در آینده به عنوان ستاره از وی یاد شود.
مفتخر: برای قائدی برنامه داریم/ پرسپولیس، گسترش فولاد، ذوب آهن و دو تیم خارجی به دنبال قائدی هستند

به گزارش فرتاک ورزشی، سعید مفتخر سرمربی ایرانجوان بوشهر درخصوص بازی مقابل خونه به خونه گفت: از بچه های تیم تشکر می کنم. ما تمام روزنه ها را بسته بودیم و می دانستیم مقابل تیم خوبی حاضر می شویم و هدف آنها استفاده از کناره های زمین بود، که با قرار دادن عناصر دفاعی مناسب، حملات آنها را خنثی کردیم.

وی افزود: هدف ما در ضدحملات بود که خداروشکر به گل رسیدیم. متاسفانه در بازیهای قبل روی اشتباهات فردی گل می خوردیم. تیم ما پتانسیل های خیلی خوبی دارد و در بازیهای آینده بهتر می شویم. امروز تمام بچه هایمان تلاش کردند و مزد زحماتشان را گرفتند.

وی درخصوص داوری بازی گفت: داوری خوبی بود درحالی که بازی خیلی سخت و درگیرانه ای بود اما از عملکرد داور مسابقه راضی هستم و صحنه خاصی رخ نداد.

مفتخر درخصوص درخشش قائدی گفت: روی قائدی برنامه داریم. پرسپولیس، ذوب آهن، گسترش فولاد و حتی دو تیم خارجی خواهان جذب وی بودند. قائدی باید بزرگ تر شود و شخصیت دارتر شود تا به عنوان یک ستاره از او یاد کنیم.

وی درخصوص مشکلات مالی ایرانجوان گفت: تیم ما 27 نفر سهامدار  دارد. ما منابع مالی خوبی داریم اگه این سهامداران بتوانند در کنار هم باشند، بدون شک مشکلات ما برطرف خواهد شد. سهام دارها هیچ پولی ندادند برای گرفتن سهام و همچنین هیچ پولی نیز به باشگاه تزریق نشده است.

وی در پایان گفت: من نباید درخصوص مشکلات مالی دخالت کنم. خودم و چندتا از دوستان می رویم دنبال پول. لتربکنانمتلاش دارند می کنند برای نام بوشهر و ایرانجوان. از فروش بابا محمدی 50 تومن عائد باشگاه شد که 30 تومن را هنوز باشگاه خریدار پرداخت نکرده است و امیدوارم این پرداخت هرچه زودتر صورت پذیرد.

مصاحبه: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2onbgv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ارتش ایرانجوان با لشگری از محروم و مصدوم در بابل
اختصاصی| کار سخت مفتخر، ناممکن شد؛