تاریخ انتشار: 1395/11/08 14:25
کد خبر: 233187

ژائو ماریو: سعی می‌کنم رونالدو را متقاعد کنم به اینتر بیاید

هافبک پرتغالی تیم فوتبال اینترمیلان می‌گوید تلاش می‌کند هموطن معروفش را متقاعد کند که بعد از ترک کهکشانی‌ها به نراتزوری ملحق شود.
 ژائو ماریو: سعی می‌کنم رونالدو را متقاعد کنم به اینتر بیاید

، در حالی که در چند وقت اخیر اخبار زیادی درباره رؤیاپردازی اینتری‌ها برای خرید لیونل مسی از بارسلونا به گوش رسیده است، ژوائو ماریو هافبک پرتغالی این تیم ترجیح می‌دهد که به جای مسی، کریستیانو رونالدو به نراتزوری ملحق شود.

پیرو اوسلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر اخیراً به همه شایعاتی که درباره تلاش آبی‌و‌مشکی‌ها برای جذب مسی وجود داشت پایان داد اما هنوز بسیاری از طرفداران اینتر امیدوارند که وعده ماسیمو موراتی درمورد اینکه نراتزوری در کمین جذب یک ستاره بزرگ است، محقق شود و ماریو هم امیدوار است که آن بازیکن بزرگ کاپیتان تیم ملی کشورش باشد.

او که تابستان سال 2016 در کنار رونالدو به افتخار بزرگی مانند فتح یورو 2016 رسید، به شبکه تلویزیونی باشگاه اینتر گفت: « تیم ملی پرتغال تیمی پر از بازیکنان تراز اول است اما مسلماً کریستیانو رونالدو بهترین و مهمترین بازیکن ماست. من دارم تلاش می‌کنم که او را متقاعد کنم به من در اینتر ملحق شود. البته می‌دانم که این کار سختی است.

ماریو افزود: رونالدو برای من فقط یک هم‌تیمی نیست، بلکه یک دوست، یک انسان خوب و قابل احترام و شخصی است که فرماندهی در ذاتش است. او آدم بزرگی است که به همه اهمیت می‌دهد. یورو 2016 برای ما تجربه‌ای بی‌نظیر بود. من همیشه رؤیای کسب یک قهرمانی با تیم ملی کشور را داشتم اما هرگز فکر نمی‌کردم که این رؤیا به این شکل محقق شود.

ماریوی 24 ساله ماه آگوست سال 2016 از تیم اسپورتینگ لیسبون به اینتر پیوست، از همان تیمی که رونالدو دوران بازیگری‌اش را در آن آغاز کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2onkkq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



وقتی رونالدو دروازه خالی را گل نکرد!+فیلم