تاریخ انتشار: 1395/12/08 02:05
کد خبر: 226763

روزهای سخت میثاقیان در مشهد

بعد از استعفای خداداد عزیزی، مدیران سیاه‌جامگان به سراغ اکبر میثاقیان، دیگر مربی با سابقه مشهدی رفتند.
روزهای سخت میثاقیان در مشهد

به این امید که شاید در 8 هفته مانده به پایان لیگ برتر، حضور مربی سابق ابومسلم روی نیمکت برای‌ گره کورشان گره‌گشا باشد. سیاه‌جامگان که فصل را با فرهاد کاظمی شروع کرده بود، از هفته نهم خداداد عزیزی را به عنوان سرمربی روی نیمکت می‌دید و در حالی که از نظر نتیجه‌گیری تفاوتی با دوران حضور کاظمی نداشتند، حالا برای بار دوم هیئت مدیره تیم مشهدی دست به تغییر زده و با استعفای خداداد، میثاقیان را جانشینش کرده است. جدایی کاظمی و عزیزی از سیاه‌جامگان به دلیل مشکلات عدیده مالی مشهدی‌ها بوده و حالا، گویا میثاقیان که می‌داند سیاه‌جامگان آه در بساط ندارد، قراردادی بدون هیچگونه شرایط مالی به امضا رسانده است.

میثاقیان در اولین اظهارنظر بعد از قبول سرمربی‌گری سیاه‌جامگان با خوش‌بینی جالب توجه‌ای گفت: با دو برد متوالی وضعیت خود را در جدول تغییر می‌دهیم و در لیگ برتر باقی می‌مانیم. سیاه‌جامگان در اولین بازی با حضور سرمربی جدید خود باید در یک بازی سخت با استقلال در ورزشگاه آزادی بازی کند. استقلالی که در هفته‌های اخیر آماده‌ترین تیم لیگ برتر بوده است. در پایان هفته بیست و دوم، سیاه‌جامگان 17 امتیازی در رده پانزدهم لیگ برتر حضور دارد. در منطقه سقوط. در فاصله سه امتیازی با صبای رده چهاردهمی و فاصله 4 امتیازی با ماشین‌سازی قعرنشین.

میثاقیان پیش از این با صعود تیم‌هایش از لیگ یک به لیگ برتر شناخته میشد و مدت‌ها بود در سطح اول فوتبال ایران مربی‌گری نمی‌کرد. او حالا ماموریت جدیدی پیدا کرده؛ ممانعت از سقوط تیمی که دو فصل قبل با سختی و مشقت به لیگ برتر صعود کرده و نمادی از باشگاه نوستالوژیک شرق ایران است. باشگاهی که میثاقیان با بازیگری و مربی‌گری در آن چهره شد. ابومسلم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2onmnd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عباسی: میثاقیان قرارداد سفید امضا کرد/ عزیزی تمایلی به ادامه همکاری با ما ندارد