تاریخ انتشار: 1395/11/02 20:00
کد خبر: 234463

فرهاد تجسسی: هنوزمشکلات راه آهن حل نشده است/ نهایت تشکر را از سازمان لیگ دارم

راه آهن تهران هنوز نتوانسته است مشکلاتش را بر طرف نماید وتنها با غیرت بازیکنان و تلاش های مدیرعامل و مربیان به بازی ها ادامه می دهد.
فرهاد تجسسی: هنوزمشکلات راه آهن حل نشده است/  نهایت تشکر را از سازمان لیگ دارم

فرهادتجسسی سرمربی موقت راه آهن تهران در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی در خصوص شرایط این تیم در رقابت های لیگ یک گفت: خدا را شکر علی رغم تمامی مشکلات پیش رو که می توانست برای انحلال هر باشگاهی تاثیرگذار باشد، راه آهن تهران توانسته است هم چنان در مسابقات حضوری پر رنگ داشته و به مسابقات خود ادامه دهد و امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات برطرف گردد.

تجسسی در ادامه صحبت های خود افزود: مشکلات تیم هنوز حل نشده و تلاش برای رفع آنها ادامه دارد و با جمعی از امیدها و بزرگسالان در حال ادامه مسابقات هستیم که باید از مدیرعامل و تمامی بازیکنان که همدل و هم زبان در جهت رفع مشکلات کوشا هستند تشکر نمایم و ان شالله بزودی شاهد رفع آنها خواهیم بود تا راه آهن  که یک باشگاه ریشه دار و قدیمی می باشد، بتواند از نام و اعتبار خود در فوتبال کشور دفاع نماید.

سرمربی موقت راه آهن تهران در خصوص این که آیا مسئولیت دائمی این تیم را برعهده خواهد گرفت یا این که شخص دیگری این مسئولیت را خواهد پذیرفت، گفت: تا زمانی که این مسئولیت در اختیار اینجانب باشد با تمام توان تلاش می کنم که بخوبی وظایفم را انجام دهم و این هیچ ربطی به موقت و دائمی بودن ندارد چون در حال حاضر همه باید کمک کنیم این مشکلت بر طرف شود نه این که فکر این باشیم در چه جایگاهی قرار داریم.

تجسسی در پاسخ به این سوال خبرنگار فرتاک ورزشی که آیا با توجه به مشکلات موجود، سازمان لیگ همکاری لازم را با باشگاه داشته است یا نه، گفت: این موضوع در حیطه وظایف مدیرعامل است که پاسخ گو باشد ولی بنده به نوبه خودم از عزیزان سازمان لیگ به ویژه آقایان بهاروند و محمودزاده که با حسن نیت در جهت رفع مشکلات اقدام نموده اند، تشکر می کنم و امیدوارم تلاش های مجموعه مدیریتی راه آهن و حمایت های این عزیزان، شرایط را برای حضور قدرتمند باشگاه راه آهن در مسابقات لیگ دسته اول فراهم نماید.

وی در پایان سخنان خود گفت: راه آهن متعلق به شخص و گروه خاصی نیست و ریشه در ورزش این کشور دارد و نباید نسبت به سرنوشت آن بی تفاوت بود و امیدوارم همه عزیزان مسئول و دلسوز شرایطی را فراهم نمایند که روحیه و امید به جمع بازیکنان و دیگر عوامل این تیم بازگردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2onoal

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی هفته آینده فجرسپاسی برگزار می شود