تاریخ انتشار: 1395/06/25 19:15
کد خبر: 261263

از تقابل پادوانی با طارمی تا سید جلال و کاوه رضایی /جنگ گلادیاتورها در دربی

خط به خط بازی فردا
از تقابل پادوانی با طارمی تا سید جلال و کاوه رضایی /جنگ گلادیاتورها در دربی

این بازی جدا از جنگ تاکتیکی دو مربی، جدال های رودری جذابی دارد. این جدال ها را بررسی می کنیم؛

کاوه رضایی-سید جلال حسینی

کاوه رضایی امسال تلاش کرده خواسته های منصوریان را برآورده کند و سرمربی استقلال او را نخبه خوانده است. کاوه برای گلزنی به پرسپولیس باید مقابل سد با تجربه ای چون سید جلال قرار بگیرد. تقابل این دو در دربی فوق العاده حساس و نفس گیر است.

خسرو حیدری-حسین ماهینی

برانکو ظاهرا تصمیم گرفته ماهینی را به سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس ببرد تا تنها نقطه ضعف تیمش را برطرف کند. در این صورت تقابل ماهینی و خسرو حیدری در نوع خود جالب خواهد بود. خسرو نشان داده با سانترهای دقیقش می تواند برای هر تیمی دردسرساز باشد و حالا وظیفه سنگینی به عهده ماهینی است.

لئوناردو پادوانی-مهدی طارمی

به احتمال فراوان پادوانی جمعه در ترکیب ثابت استقلال خواهد بود. او وظایف سنگینی در قلب دفاع استقلال برعهده دارد و در عین حال، تقابلش با مهدی طارمی می تواند بسیار جذاب باشد. طارمی امسال خوب گل نزده ولی خیلی مهاجم خطرناکی است. پادوانی هم روی هوا و زمین خوب بازی می کند.

وحید امیری-وریا غفوری

می گویند امیری نمی رسد و شایعه در این باره زیاد است اما خبرهایی هم درباره بازی کردن قطعی او در دربی به گوش می رسد. اگر امیری در چپ پرسپولیس بازی کند با وریا غفوری رودرو می شود و در واقع این تقابل دو ملی پوش است. جنگ آنها می تواند فوق العاده دیدنی باشد.

فرشاد احمدزاد-هرایر مگویان

فرشاد در دربی آخر دو تیم فوق العاده بازی کرد و میثم مجیدی را مبهوت خود کرد. این بار اما به نظر می رسد منصوریان می خواهد از هرایر مگویان در چپ استفاده کند. در این صورت تقابل آنها هم با هم بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود.

مهدی رحمتی-علیرضا بیرانوند

تقابل دروازه بان شماره یک تیم ملی و رحمتی هم در نوع خود جالب است. مهدی تا همین چند سال قبل شماره یک ایران بود ولی با یک تصمیم، جای خود را از دست داد. بی شک بیرانوند در این بازی می خواهد خیلی چیزها را ثابت کند. رحمتی هم همینطور.

امید ابراهیمی-محسن مسلمان

امید چند وقتی است که زیاد آماده نیست اما خوب می داند باید در دربی تمام توانش را بگذارد. او در بازی روز جمعه یک رقیب اصلی دارد؛ محسن مسلمان. این دو رودروی هم بازی می کنند ولی امید با یک بازیکن دیگر هم کری دارد؛ کمال کامیابی نیا. این دو برای پوشیدن پیراهن تیم ملی رقابت می کنند و باید دید کدام یک برنده بازی بزرگ روز جمعه خواهند بود.

 


 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2op6ro

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایى از پیراهن سرخابى‌ها در دربی (عکس)