تاریخ انتشار: 1395/07/15 16:14
کد خبر: 257315

پیش بازی فجر سپاسی-ملوان/ ناکامی مایلی کهن در خارج از خانه ادامه خواهد داشت!

در هفته نهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان دو تیم نظامی کشور که سالیانی سال در فوتبال کشور آقایی می کردند در مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند نمود.
پیش بازی فجر سپاسی-ملوان/ ناکامی مایلی کهن در خارج از خانه ادامه خواهد داشت!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، به جرات می توان گفت که تیم نازنین فجر سپاسی نامش با نام غلام پیروانی اسطوره دیار حافظ عجین شده بود و روزگاری نه چندان دور تحسین همگان را برانگیخته بود و شاید خیلی از تیمهای متمول , پایتخت نشین در روز روشن حسرت سادگی و بی ریایی و اقتدار این تیم را می خوردند اما متاسفانه این روز ها تیم همیشه جاوید فجر , حال و روز اصلا خوبی ندارد حال اینکه دلایل این امر چیست در این مبحث نمی گنجد اما هدف از نگارش این مطالب هشدار و زنگ خطر مجدد برای مسئولین زیربط می باشد تا خدای ناکرده تیم فوتبال دوست داشتنی فجر نیز به سرنوشت تیم فوتبال برق دچار نشود

میزبان به دنبال اولین برد

تیم فوتبال فجر سپاسی در هشت هفته گذشته تاکنون موفق به کسب پیروزی در مسابقات لیگ دسته اول نشده است و در فصل جاری بدترین نتایج ممکن را در تاریخ قدمت این باشگاه کسب نموده است.

بهترین نتایج فجر سپاسی در بازیهای داخل خانه در این فصل به کسب تساوی بدون گل در مقابل نساجی و کسب تساوی دو بر دو مقابل راه آهن بر میگردد.

تیم فوتبال فجر سپاسی با ۱۵ گل خورده در هشت بازی , ضعیفترین خط دفاعی را در بین تیمهای حاضر در لیگ دسته اول از آن خود نموده است.

تیم فوتبال فجر سپاسی در ۴ بازی که میزبان بوده تنها موفق به کسب ۲ امتیاز بود و در بازیهای خانگی فقط موفق به زدن سه گل شده است.

تیم فوتبال فجر سپاسی تا پایان هفته هشتم با کسب سه تساوی و سه امتیاز در رتبه پانزدهم لیگ دسته اول قرار گرفته است.

اما در آن سوی میدان تیم جوان شده ملوان بندرانزلی با مدیریت محمد مایلی کهن و درایت مربی جوانی همچون ایمان عالمی شرایطی تقریبا متفاوت با تیم فوتبال فجر سپاسی دارد

تیم فوتبال ملوان در هفته گذشته به دلیل انصراف تیم فوتبال گیتی پسند از رقابتهای فوتبال جام حذفی کشور به استراحت پرداخت و در بازی هفته هشتم خود در لیگ دسته اول در شهر بندرانزلی میزبان تیم فوتبال مس کرمان بود که موفق شد با نتیجه دو بر یک میهمان خود را مغلوب نماید.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی هم اکنون با کسب ۱۴ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار گرفته است و کماکان در کورس رقابت با سایر تیمهای مدعی صعود خود را حفظ نموده است.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در چهار بازی که در این فصل در خارج از خانه به انجام رسانده است موفق به کسب چهار امتیاز شده است.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در بازیهای خارج از خانه خود تاکنون موفق به کسب یک پیروزی و یک تساوی شده است.

آمار گلهای خورده تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در بازیهای خارج از خانه اصلا خوب نیست و این تیم در چهار بازی خارج از خانه خود ۸ گل دریافت نموده است .

تنها غایب تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این دیدار نیما میرزازاد می باشد که به دلیل حضور در اردوی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان هفته هاست که در تمرینات تیم فوتبال ملوان بندرانزلی غایب می باشد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این دیدار محرومی ندارد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در صورت کسب پیروزی در این بازی در خوشبینانه ترین حالت می تواند یک یا دو پله در جدول رده بندی مسابقات صعود نماید./ملوان کلاب

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2opjed

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقال برای شهرستان خلاف برای پایتخت قانونی!
اختصاصی/

 آیا فجر هم به سرنوشت برق یا داماش دچار میشود؟!
نگاهی به وضعیت تاسف بار فجر سپاسی در لیگ یک