تاریخ انتشار: 1395/06/20 22:18
کد خبر: 262187

رو نمایی از برگ برنده استقلال

رونمایی از استقلال جدید فردا در دیدار با ماشین سازی انجام می شود و معلوم خواهد شد که این تیم در تعطیلات چکار کرده است.
رو نمایی از برگ برنده استقلال

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، فردا روزی حساس برای استقلال زخم خورده خواهد بود که بدترین دوران خود را در حال سپری کردن است و باید دو دیدار سخت را هم در هفته های پنجم و ششم در برابر ماشین سازی تبریز و پشت سر آن در برابر پرسپولیس اوج گرفته به میدان برود.

 

تمرینات استقلال و جذب نفرات جدیدی هم چون پادوانی و حقدوست و حضور بازیکنان مطرحی که یا از قبل در استقلال بوده اند یا قبل از آغاز مسابقات لیگ به این تیم اضافه شده اند، دنبال شده است تا این تیم ترکیب رویایی خود را پیدا کند.

 

 فردا مشخص خواهد شد که آیا می شود روی این استقلال حساب کرد یا این که فرقی با قبل زا تعطیلی لیگ نکرده اند و مشکل را باید در جایی دیگر جسجو کرد.

 

حضور این همه ستاره در استقلال می تواند هم آفت باشد و هم یک نعمت برای سرمربی تیم، که البته و تا اینجای کار برای منصوریان آفت شده است و اگر بازیکنان گمنام تری حضور داشتند شاید نتایج بهتری هم گرفته می شود چون کنترل بازیکنان متوسط و چند بازیکن ستاره راحت تر از این است که همه بخواهند فرد شماره یک باشند.

 

 در هر حال بازی فردا استقلال و هفته ششم در برابر پرسپولیس ثابت خواهد کرد که کدام یک از بازیکنان منصوریان برگ برنده او خواهند بود البته اگر برگ برنده ای وجود داشته باشد.

 

نویسنده: نادر دارستانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2opo5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشکلات دفاعی استقلال حل شد؟!