تاریخ انتشار: 1396/06/26 00:05
سه امتیاز راحت در حساب خطیبی یا جدالی سخت؟
کد خبر: 182715

پیش بازی راه آهن تهران-ماشین سازی؛ سبزقباها هم لوکوموتیورانان را زمین گیر می کنند؟

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در چارچوب رقابت های هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور مهمان تیم راه آهن تهران می باشد.
پیش بازی راه آهن تهران-ماشین سازی؛ سبزقباها هم لوکوموتیورانان را زمین گیر می کنند؟

 ماشین سازان که رفته رفته مشکلات عدیده مالکیتی را به فراموشی می سپارند به دنبال قرار گرفت بر روی ریل خوشبختی می باشند چرا که در هفته گذشته بر خلاف انتظار مقابل تیم قعر نشین ایرانجوان در خانه متوقف شدند و اینبار می بایست در مقابل تیم قعر نشین دیگری به مسابقه بپردازند. خطیبی که از شرایط خود راضی می باشد به دنبال بازگشت به روز های اوج خود با ماشین سازی می باشد تا بار دیگر سبز قباها را رستگار کند.

در سوی دیگر میدان راه آهن نگون بختی که روزی تیم قدرتمندی بود شرایط اسفناکی را تجربه می کند و در صفر مطلق مالی قرار دارد همین امر باعث شده به تیمی قعر نشین تبدیل شود. برد احتمالی راه آهن را می توان شگفتی بزرگ هفته پنجم لیگ دسته اول عنوان کرد. نتیجه ای که کمی دور از انتظار می باشد چرا که ماشین سازان عزم خود را برای شکست راه آهن نگون بخت جزم کرده اند.

گفتنی است سبزقبا های تبریز با چهار امتیاز در مکان دوازدهم جدول قرار دارند و راه آهن نیز از چهار بازی گذشته هنوز موفق به کسب امتیاز نشده است و قعر نشین جدول رده بندی می باشد.

ترکیب احتمالی دو تیم

راه آهن: حسین آشنا - محمد شاه محمدی - حسین امامیان - بهمن شیروانی - فرشاد قاسمی - علیرضا حضرتی - داوود حمشیدی - هادی ایمانی - رضا معقولی - سپهر روزی طلب - کریم ابراهیمی

سرمربی: محسن بیاتی نیا

ماشین سازی: مسعود همامی - محمد پورمحمد - مهدی قریشی - شهریار شیروند - امیرحسین امیری - علی حقدوست - اتابک زارعی - علی جراح کار - حسین قره داغی - محسن دلیر - حامد پاکدل

سرمربی: رسول خطیبی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2or77q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین تقابل ماشین سازی و راه‌آهن در اکباتان تهران
دو روی سکه برای دو تیم؛

پیش بازی راه آهن-مس کرمان؛ جنگ ریل و آهن در اکباتان!
عیار مس در گرو بازی با لوکوموتیورانان؛