تاریخ انتشار: 1396/07/10 17:57
کد خبر: 180187

اسطوره کشی به سبک فوتبال ایران/ شخصیت کریمی را زیر سوال بردند!

نحوه جدایی علی کریمی اتفاق تازه‌ای در فوتبال ایران نیست و کریمی اسطوره فوتبال ایران اولین و آخرین نفری نیست که اینگونه از تیمی کنار گذاشته می شود.
اسطوره کشی به سبک فوتبال ایران/ شخصیت کریمی را زیر سوال بردند!

 وقتی به علی دایی شناسنامه فوتبال ایران رحم نمی کنند و به طور سیاسی آقای سیاسی تصمیم میگیرد، در همان هفته های ابتدایی وی را از پرسپولیس برکنار کند و درخشان را به جای او به تیم بیاورد، معلوم است که در این فوتبال علی کریمی را هم مثل آب خوردن عوض میکنند بدون اینکه با اوتسویه قانونی انجام دهند.

از قضا هرجا که پای اسطوره کشی در فوتبال ایران است نام حمید درخشان هم در آن می درخشد. در پرسپولیس با آنکه مردم علی دایی را میخاستند اما برخی افراد درخشان را به تیم آوردند و حالا کریمی که سه هفته از سرمربیگری او در نفت نمیگذشت حالا دوباره در خشان به جای او آمد.

علی کریمی امروز مظلومانه با نفت خداحافظی کرد و کسی از فدراسیون فوتبال نیست که بگویید این چه نوع تغییراتی در نیمکت تیم ها است. گویی کمیته انضباطی در ایران یعنی کشک! جالب اینجاست تا وقتی حکمی از فیفا میاید زود اعضای حقوقی فدراسیون و سازمان لیگ دست به کار می شوند و با مصاحبه های مختلف خود را تبرئه می کنند که ما هشدار لازم را به باشگاه دادیم اما خود باشگاه توجه نکرد و بخاطر همین حکم محرومیت فیفا آمد!

هنوز نحوه قرارداد طارمی با باشگاه ترکیه‌ای و پرسپولیس و چگونگی محرومیت بچه گانه آنها را مردم فراموش نکرده و برای خیلی ها علامت سوال باقیست که چگونه یک بازیکن که در ترکیه قرارداد بسته در سازمان لیگ ایران هم بدون فسخ از باشگاه قبلی قرارداد میبندد؟!

و اینبار در یک شگفتی دیگر در فوتبال ایران هر دو هفته در تیم نفت سرمربی عوض می شود بدون اینکه سرمربی قبلی استعفا داده باشد یا توافقی برای برکناری سرمربی قبلی با باشگاه حاصل شود با سرمربی جدید قرار داد بسته می شود! سازمان لیگ چگونه اجازه ثبت این قراردادها را میدهد وقتی با سرمربی قبلی تسویه نشده؟!

آیا باید علی کریمی حتما از طریق فیفا اقدام به شکایت کند و یک محرومیت شرم آور دیگر برای فوتبال ایران صادر شود تا آبروی فوتبال ایران در بخش حقوقی و بین المللی برود؟ باور کنید با این مدیریت های کشکی آخر فیفا فوتبالمان را هم تعلیق می کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2or8gg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کریمی:من نه با پیامک سرمربی شدم و نه با پیامک استعفا دادم/شاید دیگر مربیگری نکنم!